כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עוטף הכל

ניילון נצמד בגדול: המוצר שחוסך עצבים במטבח

תגידו שלום למצבים מורטי העצבים בהם הניילון הנצמד לא מצליח לכסות את התבנית או המשטח ולא משנה כמה מתחתם את הניילון, כי ניילון נצמד פלוס רחב במיוחד של סנו סושי עוטף הכל

ניילון נצמד בגדול: המוצר שחוסך עצבים במטבח
ניילון נצמד של סנו סושי צילום: יח"צ

כמה פעמים כבר אתגרתם את החוש הטכני שלכם בניסיון להתאים את הניילון הנצמד לתבנית גדולה או לקערת סלט, אבל לא משנה איך סובבתם ומתחתם הניילון פשוט לא הספיק כדי לכסות את הכל? וזוכרים את הפעם שהצעתם להביא מרק ועד שהצלחתם לעטוף את הסיר כבר לא מצאתם דרך הגיונית להחזיק אותו? ומה עם הפעם ההיא שקערת ההגשה של הסלט היתה יותר מדי רחבה וניסיתם לחבר שתי יריעות ניילון נצמד, אבל זה לא באמת אטם את הקערה וחודשיים עוד יכולתם להריח את הסלט כל פעם שנכנסתם לאוטו?

אתם לא לבד, המצבים המתסכלים האלה קורים כל הזמן מהסיבה הפשוטה – הניילון הנצמד הסטנדרטי, הוא ובכן – סטנדרטי ולכן אינו מתאים לכלים גדולים יחסית. לא משנה כמה נמתח, נלפף או נמציא שיטות לחיבור שני חלקי ניילון, זה פחות טוב מיריעת ניילון אחת גדולה, עמידה ואוטמת. תכירו את הפתרון של סנו סושי – ניילון נצמד פלוס רחב במיוחד.


כל היתרונות – לרוחב

ניילון נצמד פלוס רחב במיוחד מגיע ברוחב של 45 ס"מ, זה אומר שהוא רחב מספיק לאטום סירים, קערות ותבניות גדולים במיוחד. אבל לא רק – הוא גם רחב יותר מנייר אפיה כך שבעזרתו ניתן לשמור בקלות על משטח עבודה נקי. איך? פורסים ניילון נצמד פלוס רחב במיוחד, רחב מספיק כדי לכסות היטב את משטח העבודה וכל מה שנותר אחרי העבודה הוא לגלגל ולזרוק. הוא גם נוח במיוחד לרידוד בצקים והופך את העבודה לקלה ונקייה.

הכל נשאר טרי

כבר לא צריך לחפש פתרון לאיטום קערות גדולות, או לתבניות הבשר לפני ההכנה ב"על האש", מאכלים אחרים שדורשים הכנה מוקדמת או השריה אבל גם איטום וסטריליות, פשטידות, עוף בתנור שנשאר אחרי הארוחה וכמובן עוגות.


אוכל טרי נשאר טרי גם בכמויות גדולות

ללא חשש ריח

השימוש בניילון הנצמד פלוס שומר מריחות חזקים שנוטים להשתלט במטבח בכלל ובמקרר בפרט. הדג המושרה בלימון יכול מעכשיו להישאר בקערת הזכוכית שלא תופסת ריח והניילון הנצמד יאטום את הריח בפנים ולא ייתן לו להתפשט בתוך המקרר ולהשאיר ניחוח לא נעים עוד ימים אחרי.

בטוח לשימוש

הניילון הנצמד עשוי מפוליאתילן והוא בטוח לשימוש במיקרוגל לתוכנית של עד 2 דקות ולשימוש בטמפרטורות של (5-) עד 110 מעלות – שנאמר מהמקפיא למיקרו.

נוח לשימוש

ניילון נצמד פלוס רחב במיוחד מגיע בקופסא עם סכין הזזה נוח לשימוש, המאפשר חיתוך בדיוק באורך הרצוי. הניילון עצמו קל לשליפה, נמתח ונצמד מעולה למשטחים מה שעושה את העבודה אתו ידידותי למשתמש.

אפילו איכות סביבה

נכון ניילון לא נשמע קשור לעולם התוכן של איכות הסביבה, אבל אם הניילון הרחב מייתר מעבר לכלי הגשה נוספים, מה שחוסך עוד שטיפת כלים מיותרת. אבל יותר מזה – אנחנו משתמשים בניילון לקערות גדולות ממילא והשימוש בניילון הרחב מצמצם את השימוש המיותר בניילון נצמד עודף. למשל כשהניילון הצמד עוטף את כל פתח הסיר ואוטם אותו היטב, אין צורך לגלגל ניילון עודף מסביב למכסה הסיר, אין צורך להשתמש בשתי יריעות ניילון כדי לכסות משטחים רחבים, או כלי הגשה רחבים. הניילון הנצמד פלוס רחב במיוחד הוא בדיוק ברוחב המתאים כדי להפוך לנו את החיים להרבה יותר פשוטים.

סנו ניילון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד