כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אירוע אלימות קשה

הנהג שהותקף עם קסדה באיילון: "לא זוכר מה היה"

קרובת משפחתו של הקורבן שהותקף אמש בנתיבי איילון סיפרה על האירוע: "כתבתי לו והוא לא ענה. דיברנו קצת, אבל הוא לא זוכר מה היה". לדבריה, "אף פעם לא היה אצלנו דברים כאלה, אני לא מאמינה שנסע בפראות"

הנהג שהותקף עם קסדה באיילון: "לא זוכר מה היה"
התקרית בנתיבי איילון צילום: ע"פ סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

קרובי משפחתו של הנהג שהותקף אמש (שני) באמצעות קסדה בנתיבי איילון, התראיינו לכלי התקשורת וסיפרו על האירוע הקשה שחווה בן המשפחה.

המותקף אשר מאושפז בבית החולים איכילוב במצב בינוני, סובל משברים וחבלות, ולדברי קרובת משפחתו "הוא לא זוכר מה היה". 

"אני עדיין לא מעכלת את מה שקרה", ציינה קרובת המשפחה, עוד לא יודעת אם ייכנס לניתוח או לא. לא צפיתי בסרטון ואני גם לא מעוניינת לצפות בו. אני בהלם. לא ציפיתי לדבר כזה", סיפרה. "נתתי לו לשתות והוא רוצה לישון".

עוד סיפרה כי אתמול הייתה אזכרה לסבא שלו: "כתבתי לו והוא לא ענה. אמרתי לעצמי שאולי הוא עסוק. אני שמעתי על המקרה רק הבוקר, כשאשתו התקשרה אליי. כשהגעתי דיברנו קצת אבל הוא לא זכר כלום. אף פעם לא היה אצלנו במשפחה דברים כאלה. אני לא מאמינה שהוא נסע בפראות", אמרה.

התקרית החמורה התרחשה בין מחלף ארלוזורוב לגשר מוזס, בנתיבי איילון דרום, סמוך לשעה 18:04. תחילה התרחשה תאונה בין רכב פרטי לאופנוע, שהתפתחה לקטטה כפי שניתן לראות בסרטון.

צוות מד"א פינה את הנהג שהותקף לבית החולים איכילוב בתל אביב. במקביל, שוטר ממשטרת התנועה הארצית הגיע למקום ועצר לחקירה את החשוד בתקיפה שהועבר לחקירה בתחנת לב תל אביב.

סבטה, שתיעדה את המקרה, סיפרה ל'ynet': "המרפסת במשרד שאני עובדת בו פונה לאיילון. יצאתי להפסקה וראיתי שהרכבים עומדים ושיש צעקות. לצערי זאת לא פעם ראשונה שאני רואה נהגים רבים בכביש ולא חשבתי לתעד את זה, אבל פתאום זה הסלים לידי מכות קשות, אז פתחתי את המצלמה. זה היה ממש מפחיד, מחזה נורא ואיום ואירוע שיכול היה להסתיים באופן טרגי. המון אנשים עצרו וניסו לעזור לבן אדם, הזמינו לו מד"א ומשטרה. חשוב להישאר רגועים בכביש, כלום לא שווה את זה". 

 

נתיבי איילון קסדה תקיפה פצוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד