כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המשרד בדק ומצא

זו הרשת שמציגה את סל המוצרים הבריא הזול בישראל

ממוצע סל המוצרים הבריא עמד ברבעון השלישי לשנת 2022 על 809 ₪, עליה של ₪ 14 (שהם כ-2%) ביחס לרבעון הקודם. הפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר ברבעון השלישי הינו 36% שהם 254 ₪

זו הרשת שמציגה את סל המוצרים הבריא הזול בישראל
מוצרי חלב צילום: באדיבות המצלם

ממוצע סל המוצרים הבריא שגובש על ידי משרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף משרד הבריאות ומתבסס על נתוני המועצה לצרכנות מתוך אתר פרייסז, עמד ברבעון השלישי של 2022 על 809 ₪, עליה של 14 ₪ ביחס לרבעון הקודם.

הסל מבוסס על מזונות מומלצים לסמל הירוק וכולל ברובו מוצרים מהצומח, מהקטגוריות פירות וירקות, שמן זית אגוזים וזרעים, קטניות ודגנים מלאים וקטגוריות מוצרים מן החי כגון חלב ומוצריו ותחליפיו, ביצים עוף ודגים.

מתוך רשימת הרשתות שנבדקו, הרשת שמכרה את סל המוצרים הבריא במחיר היקר ביותר ברבעון השלישי היא "סופר יודה" – עלות הסל הנבדק ברבעון זה עומדת על 961 ₪.

מתוך רשימת הרשתות שנבדקו, הרשת שמכרה את סל המוצרים הבריא במחיר הזול ביותר ברבעון השלישי הינה "רמי לוי" – עלות הסל הנבדק ברבעון זה עומדת על 707 ₪. 

הפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר ברבעון השלישי עמד על 36% שהם 254 ₪.

בבדיקה של רשתות ה"דיסקאונט" המחיר הממוצע של סל המוצרים הבריא עמד ברבעון השלישי של 2022 על 753 ₪. פער המחירים בין הרשת היקרה לזולה עמד על 14% שהם 101 ₪.

 

 

 

התייקרות סל מוצרים השוואת מחירים רשתות מזון חנות מכולת סופרמרקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד