כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התעלם מהדיווח

מנהל הושעה בגלל תלבושת נאצית של תלמיד בבית הספר

מנהל בית ספר תיכון בשיקגו הושעה בשל אופן טיפולו בתלמיד שלבש מדי חייל גרמני והצדיע הצדעה נאצית על הבמה במהלך תחרות תחפושות באירוע לאומי. המנהל שיקר שהתלמיד היה לבוש כחייל מזרח גרמניה מהתקופה הקומוניסטית

מנהל הושעה בגלל תלבושת נאצית של תלמיד בבית הספר
כיתה במכללה צילום: Unsplash

מנהל מכללת ג'ונס בשיקגו, ג'וזף פאוורס, הופיע לצד תלמיד בתחפושת פוגענית עם מדי חייל נאצי, בתמונה שפורסמה ברשתות החברתיות מתחרות תחפושות באירוע לאומי. התלמידים הגיעו מחופשים לבית הספר ב-31 באוקטובר.

בצילומים שפורסמו בטוויטר, נראה התלמיד צועד על הבמה, ומבצע הצדעה נאצית בזמן שחברי הקהל שרקו לו בוז. סטודנטים שהיו במצוקה בגלל התלמיד עם מדי נאצי, העירו למנהל על כך, אך הוא שיקר ​​להם שהתלמיד לבוש כחייל מזרח גרמניה מהתקופה הקומוניסטית, כך דיווח העיתון "שיקגו סאן טיימס".

"ניסיתי להסביר לתלמידים ששוחחו איתי את ההקשר ותקופת הזמן של המדים, אבל כנראה שהתלמיד שלבש את המדים אולי סיפר לאנשים שזה משנות הארבעים", כתב המנהל לצוות בית הספר כהסבר על ההתעלמות שלו. "דיברתי איתו והסברתי לו את המסקנות שאחרים עשויים להסיק", הוסיף.

איש צוות של בית הספר סיפר לתקשורת המקומית, שתלמיד אחד היה כל כך מוטרד מהתצוגה של התחפושת עד שהוא לקח יום חופש כדי לקבל טיפול אצל רופא לבריאות הנפש, התלמיד אמר כי התלמיד עם מדי נאצי, השמיע בעבר הערות גזעניות.

 

אנטישמיות בארה"ב שיקגו מדי נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד