כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
העיר בה החל הכל

מגבלות הקורונה: נוסעת עטפה את עצמה בשקית ואכלה בננה

נוסעת ברכבת התחתית בסין עטפה את עצמה בשקית ניילון ענקית כדי לאכול בננה. האישה נראתה יושבת בין נוסעים אחרים כשהיא מכסה את כל פלג גופה העליון בשקית ענקית והמשיכה ליהנות מהבננה שלה בצורה חכמה כדי להימנע מהפרת חוקי קורונה

חיטוי בסין: אילוסטרציה
חיטוי בסין: אילוסטרציה צילום: הרשות המקומית של העיר דאליין

נוסעת ברכבת התחתית בעיר ווהאן בסין, נראתה מכסה את כל גופה בשקית ניילון כדי לאכול בננה. האישה תועדה יושבת בין נוסעים אחרים כשהיא מכסה את כל פלג גופה העליון בשקית ענקית והמשיכה ליהנות מהבננה שלה בצורה ערמומית כדי להימנע מהפרת חוקי קורונה.

נכון לעכשיו, העיר ווהאן נותרה תחת מגבלות קפדניים כמו עטיית מסכה ואכילה בפומבי במטרה להדוף את התפרצויות הקורונה. התיעוד פורסם על ידי נוסע בשם וואנג, שאמר שלדעתו מעשיה של האישה נראו מעט קיצוניים.

הוא אמר: "יש הגבלות בגלל התפרצויות נגיף הקורונה, אבל למרות זאת גם במהלך התפרצות זה נראה קצת קיצוני עבור האישה ללכת רחוק עד כדי כך כדי לאכול בננה, היא הצליחה לשמור על עצמה נפרדת מאחרים פשוט על ידי הנחת שקית הניילון על ראשה".

בעוד וואנג חשב שמעשיה של האישה היו מעט חריגים, נוסעים אחרים נראו לא מופתעים מאופן אכילת הבננה באמצע הנסיעה. העיר מוכרת לאחר שהיתה הראשונה לדווח על נגיף הקורונה, ונקלעה חזרה להגבלות שלוש שנים אחר כך, לאחר שהפכה למוקד הנגיף.

סין בננה קורונה רכבת תחתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד