כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הופתעה בשנתה

התקיפה הלילית: המשטרה העירה את פלוסי שמאד נבהלה

ננסי פלוסי, סיפרה כי משטרת הקפיטול העירה אותה מהשינה בחמש בבוקר כדי לספר לה על תקיפת בעלה. "חשבתי על הילדים שלי, הנכדים שלי. אף פעם לא חשבתי שזה יהיה על בעלי פול כי ידעתי שהוא לא נמצא בחוץ"

התקיפה הלילית: המשטרה העירה את פלוסי שמאד נבהלה
אילוסטרציה צילום: unsplash

בראיון טלוויזיה ראשון שלה מאז הותקף בעלה באלימות, שברה יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי את שתיקתה על תקיפת בעלה. היא סיפרה כי היא פחדה מאד כשהיא שמעה על התקיפה שהתרחשה בביתם בסן פרנסיסקו. פלוסי סיפרה ל-CNN שהיא ישנה בוושינגטון כששמעה את פעמון הדלת שלה מצלצל בסביבות השעה 5 בבוקר ביום שישי, 28 באוקטובר.

היא בדיוק טסה חזרה מסן פרנסיסקו בלילה הקודם, ואז היא שמעה דפיקות חזקות בדלת שלה. "רצתי לדלת ופחדתי מאוד - אני רואה את משטרת הקפיטול, והם אמרו לי שהם צריכים להיכנס ולדבר איתי", אמרה פלוסי בראיון, "ואני חשבתי על הילדים שלי, הנכדים שלי. אף פעם לא חשבתי שזה יהיה על בעלי פול כי ידעתי שהוא לא נמצא בחוץ".

מה שהיא תגלה מאוחר יותר היה שפול פלוסי, בן 82, הותקף על ידי תוקף עם פטיש שפרץ לביתם של בני הזוג בסן פרנסיסקו. פול פלוסי סבל משבר בגולגולת ומפציעות חמורות בזרועו הימנית ובידיים, והוא מתאושש בימים אלה מהתקיפה. הוא שוחרר מבית חולים באזור סן פרנסיסקו בשבוע שעבר לאחר שעבר ניתוח בגולגולתו.

זמן קצר לאחר התקיפה, הרשויות הפדרליות הגישו כתבי אישום על נסיונות חטיפה ותקיפה נגד דיוויד דפאפ, בן 42. על פי כתב האישום, דפאפ אמר לרשויות לאחר מעצרו כי הוא תכנן "להחזיק את ננסי כבת ערובה" ולשבור לה את פיקת הברך שלה כדי "לשלוח מסר" לדמוקרטים אחרים בקונגרס.

ה'וושינגטון פוסט' דיווח, כי בלוג שנכתב בשמו של דפאפ היה מלא בטקסטים אנטישמיים ובטענות חסרות בסיס, כמו גם בפוסטים פרו-טראמפ ואנטי-דמוקרטיים. זה היה בבריצ'מונד, קליפורניה, שבו מתגורר דפאפ.

פריצה לבית ננסי פלוסי בית הנבחרים ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד