ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"קחו לו את הטלפון"

אילון מאסק השתמש בתמונת חייל נאצי - ועורר סערה

המיליארדר אילון מאסק, שבשבוע שעבר רכש את הרשת החברתית טוויטר, ממשיך לעורר סערות והיום העלה לעמוד הטוויטר שלו בדיחה בה השתמש בתמונה של חייל נאצי. מגיבים רבים זעמו על השימוש הבעייתי, ואחד מהם הגיב: "שמישהו יחסום לו את החשבון ויקח לו את הטלפון"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

שבוע לאחר הפיכתו לבעלים של הרשת החברתית הפופולרית טוויטר, אילון מאסק מסרב לרדת מהכותרת ומייצר סערה נוספת. אחרי שקרא להצביע לרפובליקנים, ומוקדם יותר התחיל לבצע מהפכה בטוויטר במסגרתה פיטר עובדים רבים בחברה, העלה המיליארד בדיחה בעייתית לטוויטר, תוך שימוש בתמונה של חייל נאצי.

בציוץ שפירסם מאסק ניתן לראות חייל ורמאכט נאצי נושא על גבו כלוב שבתוכו ציפורים, עם הכיתוב שנוסף: "שלוש הודעות שלא נקראו". לתמונה זו הוסיף המיליארדר את הכיתוב: "איך הזמנים השתנו", ובכך צחק על ההתפתחות הטכנולוגית.

התמונה שעוררה סערה

שימוש זה למטרת בדיחה בתמונה של חייל ורמאכט, שלפי סוכנות הידיעות צולמה במאי 1940 בצרפת, עורר סערה גדולה ברשת. רבים תהו האם ידע מאסק מה מקור התמונה בה השתמש, ואם כן - מה גרם לו להשתמש דווקא בה.

אחד המגיבים כתב למאסק: "היי, בואו נשתמש ביוני הדואר של הוורמאכט הגרמני ממלחמת העולם השנייה כדי להמחיש התפתחות טכנולוגית בצורה מדהימה. אין דוגמה טובה יותר, אילון?". אחר הגיב: "לא בטוח שהמדים מעבירים את המסר הנכון", ואחד נוסף ביקש "שמישהו יחסום לו את החשבון ויקח לו את הטלפון".

טוויטר אילון מאסק מלחמת העולם השניה נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד