כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כתב אישום

תיעוד ממצלמת הגוף: הגנב הסדרתי מירושלים נעצר 'על חם'

שוטרי הסיור במחוז ירושלים עצרו לאחרונה חשוד שרכב על גבי אופניים חשמליים גנובים וברשותו כלי פריצה | חקירתו במשטרה העלתה כי היה מעורב בשמונה מקרים דומים של גניבת אופניים וקורקינטים חשמליים | בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום בגין הגניבות השונות בבית המשפט

תיעוד ממצלמת הגוף: הגנב הסדרתי מירושלים נעצר 'על חם'
תיעוד ממצלמת הגוף צילום: משטרת ישראל

גנב סדרתי של אופניים חשמליים וקורקינטים נעצר ע"י המשטרה: חשוד תושב מזרח העיר ירושלים בשנות ה-30 לחייו, נעצר לאחרונה ע"י שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים זאת לאחר שעורר חשדם של השוטרים בכך שניסה להימלט מפניהם כשהוא רוכב על אופניים חשמליים והתנהג באופן מחשיד. 

בדיקת האופניים העלתה כי הסוללה החשמלית חסרה בהם. החשוד טען בפניהם כי רכש את האופניים זמן קצר לפני כן. בחיפוש בכליו איתרו השוטרים כלי פריצה והחשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. 

למעשה, ימים ספורים לאחר מעצרו, זיהה בעליהם את האופניים שנגנבו מרשותו וסיפר כי הוא זה שהסיר את הסוללה.

במהלך החקירה בתחנת לב הבירה, אספו ראיות כנגד החשוד בגין 7 מקרים נוספים שאירעו לאחרונה בהם נגנבו אופניים וקורקינטים חשמליים בשווי של אלפי ש"ח כל אחד. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת. 

כלי הפריצה שנתפסו/דוברות משטרת ישראל 

לאחר שגובשה תשתית ראייתית תוך פעולות חקירה ואיסוף עדויות רבות, הגישה בתחילת השבוע יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום בעבירות גניבה, הסגת גבול והחזקת מכשירי פריצה המיוחסים לנאשם.

ממשטרת ישראל נמסר כי "תמשיך לפעול בנחישות, ביוזמה וביצירתיות כנגד אלו המבצעים עבירות פליליות הפוגעות בביטחונו וברכושו של הציבור תוך מיצוי כלל היכולות והאמצעים הקיימים לאיתור עבריינים אלו ומיצוי הדין עמם".

 

מצלמת אבטחה פורץ תיעוד גנב סדרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד