כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ירי בתוך הנגמ"ש

טראמפ איים לפרסם מידע מביך על המתמודד מולו

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, עומד על פי דיווחים להכריז על ריצה לתפקיד הנשיא ב-2024, הוא איים על מושל פלורידה הפופולרי דה-סנטוס שאם הוא ירוץ מולו לתפקיד יושב ראש המפלגה הרפובליקנית כדי להתמודד על הנשיאות, הוא יפרסם עליו מידע מביך

טראמפ איים לפרסם מידע מביך על המתמודד מולו
רון דה-סנטיס צילום: טוויטר

דונלד טראמפ הזהיר את מושל פלורידה, רון דסנטיס, מפני התמודדות מולו לנשיאות ב-2024, ואמר כי פעולה זו תפגע במפלגה הרפובליקנית. "אני חושב שהוא יעשה טעות. אני חושב שהבייס לא יאהב את זה", אמר הנשיא לשעבר לפוקס ניוז. הוא גם איים לפרסם מידע לא מחמיא עליו אם ירוץ, אך לא פירט.

השניים צפויים להכריז על מועמדותם לנשיאות ולהיות יריבים על המועמדות הרפובליקנית. דבריו של טראמפ הגיעו שעות ספורות לפני פתיחת הקלפיות בבחירות האמצע של יום שלישי שיכריעו מי ישלוט בקונגרס.

הוא כינה את הכוכב הרפובליקני העולה "רון דה סנקטימוניוס" בעצרת בחירות בסוף השבוע. "אני לא יודע אם הוא רץ. אני חושב שאם הוא ירוץ הוא עלול לפגוע בעצמו קשות. אני באמת מאמין שהוא יכול לפגוע בעצמו קשות", אמר טראמפ לפוקס ניוז, "אני לא חושב שזה יהיה טוב למפלגה".

אם דסנטיס יכריז על ריצה לנשיאות, טראמפ אמר שהוא יחשוף עליו "דברים שלא יחמיאו במיוחד - אני יודע עליו יותר מכל אחד - מלבד אולי אשתו". הוא לא סיפק פרטים - אבל טראמפ איים בעבר לפרסם מידע מזיק על יריבים. מאוחר יותר הוא תיאר את יריבו הפוטנציאלי כ"בחור משובח" והכחיש שיש ביניהם מחלוקת.

דסנטיס הביס את צ'רלי קריסטל הדמוקרט וניצח בבחירה מחדש כמושל פלורידה ביום שלישי, תוצאה שעשויה לשמש פלטפורמה להכרזה על ריצה לנשיאות ב-2024. טראמפ עצמו תושב המדינה אמר מחוץ לקלפי ביום שלישי כי הצביע למר דסנטיס. טראמפ אמר גם כי הוא יפרסם "הכרזה גדולה מאוד" ב-15 בנובמבר.

דונלד טראמפ רון דה סנטיס פלורידה בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד