ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"לחסל פיזית"

פוליטיקאים לשעבר נפגשו ודנו בהדחת פוטין מהשלטון

קבוצה של פעילים אנטי-רוסים ופוליטיקאים לשעבר נפגשו ליד ורשה, פולין, הם אמרו כי מהפכה ומלחמת אזרחים הם הדרך היחידה להרחיק את פוטין מהשלטון. חלקם טענו שמנהיג הקרמלין "צריך למות". פוליטיקאי לשעבר אמר כי "המטרה העיקרית היא לחסל פיזית את פוטין"

פוליטיקאים לשעבר נפגשו ודנו בהדחת פוטין מהשלטון
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

פעילים אנטי-רוסים ופוליטיקאים לשעבר ממוסקבה, התאספו בפולין כדי לדון בהפלת ולדימיר פוטין ו'חיסול פיזי' של מנהיג הקרמלין. הקבוצה, שנפגשה ביבלונה שליד ורשה בסוף השבוע, מסרה כי מהפכה ומלחמת אזרחים הם הדרך היחידה להרחיק את פוטין מהשלטון, וחלקם טענו ש'יש להרוג' את מנהיג הקרמלין.

פעילים אחרים, כמו עורך הדין אלכסיי ברנובסקי, אמרו כי יש להרוג גם את מי שנותרו נאמנים לפוטין לאורך כל מלחמת אוקראינה, כך מדווח העיתון הפולני Gazeta Wyborcza. הפוליטיקאי הרוסי לשעבר ויאצ'סלב מלצב הצביע על האופן שבו יכולה להתרחש מהפכה בהתחשב בעובדה שחלק מיריביו של פוטין כבר מעורבים ב'קרב גרילה' שמטרתו לסיים את המלחמה באוקראינה, שבה נהרגו עשרות אלפי חיילים רוסים.

"המטרה העיקרית היא לחסל פיזית את פוטין", אמר מלצב במהלך הפגישה. הוא נמלט מרוסיה לאחר שהקרמלין האשים אותו בקיצוניות על התנגדותו לממשלה. מלצב הוסיף כי ההתנקשות בפוטין תוביל למלחמת אזרחים, אך היא "לא תהיה עקובה מדם כמו המלחמה באוקראינה".

פוליטיקאי לשעבר נוסף, ששמו לא פורסם, אמר: "המאבק בטרוריסטים דורש שיטות של מחבלים". אבל כמה מהפוליטיקאים הרוסים לשעבר ופעילים אנטי-קרמלין התנגדו לתוכנית להרוג את פוטין, ואמרו כי יש "להעביר את המנהיג הרוסי לבית משפט בינלאומי למשפט על פשעי מלחמה שבוצעו באוקראינה".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין פולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד