כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
50 מתנדבים נפרסו בשכונה

האנטישמים נעצרו לאחר שלושה ימי טרור בהם ירו לעבר חרדים

לאחר שלושה ימים של תקיפות נגד יהודים חרדים בברוקלין, שלושה אנטישמים נעצרו הודות למאמץ גדול של ארגון השומרים של וויליאמסבורג. כ-50 מתנדבים הוצבו בכל רחבי השכונה, כדי שיוכלו להגיע בהתראה של שניות

האנטישמים נעצרו לאחר שלושה ימי טרור בהם ירו לעבר חרדים
מעצר האנטישמיים צילום: Yeshiva world news

שלושה בריונים אנטישמים נעצרו ביום שלישי בלילה לאחר שהטילו במשך שלושה לילות טרור על הקהילה החרדית בוויליאמסבורג. דובר ארגון השומרים אמר לאתר Yeshiva world news, כי האירועים החל ביום ראשון בלילה, כאשר התקבלו שיחות למוקד השומרים, אנשים דיווחו כי הולכי רגל חסידיים נורו מירי אקדח שיורה כדורי ג'ל מרכב חולף, הודות לצילומי מצלמות האבטחה התקבלה תמונה טובה של הרכב ושל החשודים. למשטרת ניו יורק נמסרו התיעודים וחקירה נפתחה.

ביום שני בלילה, בערך באותה שעה, אותו רכב ירה לעבר מספר חסידים בסביבת רחוב ספנסר ושדרת מירטל. שוב התקבלו דיווחים כי מדובר באותו רכב ואותם נוסעים. מבלי להסתכן, ארגן ארגון השומרים של וויליאמסבורג כ-50 מתנדבים המוצבים בכל רחבי השכונה, כדי שיוכלו להגיע בהתראה של שניות.

ביום שלישי בלילה שוב הופיע הרכב ויושביו ירו באקדח כדורי ג'ל לעבר הולכי רגל חסידיים בשדרות קנט, לאירוע היו עדים רבים, כ-50 מתנדבי השומרים.

ארגון השומרים מיד יצר קשר עם משטרת ניו יורק, שגם היא הייתה בכוננות, והרכב נעצר תוך שניות. שלושת החשודים נלקחו למעצר ללא תקריות נוספות. יחידת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק מטפלת במקרים.

ארגון השומרים של וויליאמסבורג פרסמו כי הם מודים למחוז 79 של משטרת ניו יורק "על המאמצים הבלתי פוסקים והבלתי נלאים שלהם לשמור על בטיחות הקהילה ועל שיתוף הפעולה המדהים שלהם באירוע הזה ובכל התקריות".

וויליאמסבורג ארגון השומרים משטרת ניו יורק תקיפת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד