ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
דואר זבל

עלון תעמולה נאצי נשלח לפיצרייה בבעלות יהודית

אנטישמי שלח תעמולה נאצית לפיצרייה בברוקלין בבעלות יהודית. המעשה הגזעני מתרחש על רקע הדברים שאמרו מספר סלבריטאים אמריקאים בעד נאצים והסיתו נגד יהודים וקידמו ספר אנטישמי

עלון תעמולה נאצי נשלח לפיצרייה בבעלות יהודית
חנות הפיצה צילום: יח"צ

אנטישמי שלח עלון תעמולה נאצי בדואר לפיצרייה בברוקלין ניו יורק, השף של המקום אמר ל'ניו יורק פוסט' כי זה "מעשה של פחדנות הניזון מחבורה של סלבריטאים שגרמו לגזענים ולנאצים להרגיש בטוחים".

העלון המצולם בשחור לבן המתאר עצרת נאצית בנירנברג ב-1938 - הגיע ביום שני בבוקר לפיצה 'לוסיה' בברוקלין ללא כתובת ממנו נשלח העלון, כך אמר אחד הבעלים סלבטורה קרלינו ל'ניו יורק פוסט'.

"השותפים שלי יהודים, אז ברור שזה ממוקד", אמר קרלינו. "הכוונה של האדם הזה הייתה לצלם את התעמולה הנאצית הנבזית הזו כדי להפחיד אותנו, אין לי מילים לזה, פשוט נשבר לי הלב, שנת 2022 וזה קורה שוב".

העלון האנטישמי שנשלח לחנות הפיצה

המעשה הגזעני מתרחש על רקע הדברים שאמרו מספר סלבריטאים אנטישמיים, כולל הזמר המפורסם קניה ווסט, והספורטאי קיירי אירווינג שמקדם סרט וספר אנטישמיים.

קרלינו שפרסם את העלון בחשבון האינסטגרם שלו, האשים את השניים בכך שהעצימו את הגזענות וגרמו לאנטישמי לשלוח את העלון לחנות שלו, ואמר שהכוכבים "עשו שימוש לרעה בפלטפורמות שלהם.

"זה אפקט של כדור שלג, כשיש לנו חבורה של מפורסמים שאומרים שטויות ממש מטופשות, זה גורם לגזענים ולנאצים להרגיש בטוחים". היא אמר שהוא ושותפיו דיווחו על המכתב למשטרה, ומשטרת ניו יורק אישרה שהיחידה לפשעי שנאה שלהם בוחן את התקרית.

פיצה אנטישמיות בארה"ב נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד