כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
משוועים לעזרה

ראש העיר הלינה: עובדי העירייה איטיים וזו התשובה שקיבלה

בהמשך לטענותיה כי העובדים מבצעים את משימותיהם בצורה איטית, יו"ר הסתדרות המעו"ף שיגר מכתב תגובה לראש עיריית חיפה עינת קליש-רותם שבה סתר את טענותיה וסבר כי העובדים מתמודדים עם מחסור חמור בכוח אדם ומשוועים לעזרה

ראש העיר הלינה: עובדי העירייה איטיים וזו התשובה שקיבלה
פינוי אשפה. אילוסטרציה צילום: קובי גדעון, פלאש 90

יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל מבהיר כי עובדי עיריית חיפה, "עובדים במלוא המרץ ותוך ניסיון לבצע את כל המטלות במהירות וביעילות". את הדברים כתב לראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש-רותם, בהמשך לטענותיה כי העובדים מבצעים את משימותיהם בצורה איטית.

לפני כחודשיים, בהמשך לסכסוך עבודה שהכריזה ההסתדרות בעיריית חיפה, קבע בית הדין האזורי לעבודה בעיר, בין היתר, כי העירייה תפעל לשיפור תנאי העובדים.

עו"ד בר-טל כתב לראש העיר קליש-רותם: "העובדים מתמודדים עם עומס עבודה חריג בשל אתגר חזירי הבר. בעוד שבשגרה הם אמונים על קווי איסוף פחי אשפה, כיום נאלצים העובדים לאסוף אשפה אשר פוזרה ברדיוס גדול, בנוסף לזוהמה שהחזירים משאירים אחריהם".

הוא ציין עוד בפנייתו אליה כי "העובדים מתמודדים עם מחסור חמור בכוח אדם ומשוועים לעזרה. יש תקנים שאינם מאוישים ובמהלך המו"מ שקיימנו בתקופה האחרונה הכרתם גם אתם בצורך בתגבור ובאיוש תקנים. נדרש שיתוף פעולה מצדכם בהסדרת נושא כוח האדם וקיום ההסכם אליו הגענו בבית הדין".

עיריית חיפה עינת קליש רותם ההסתדרות מאבק עובדים שביתת עובדים הסתדרות עובדים מצוקת כוח אדם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד