ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אחרי הכישלון בבחירות

לפיד מנסה לאחות את הקרעים באופוזיציה "חייבת לעבוד יחד"

אחרי הניצחון המובהק לגוש הימין, יו"ר יש עתיד וראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, קורא לאחות את גוש מרכז-שמאל ולפעול באחידות מול הקואליציה המסתמנת | בדבריו קרא לפיד: "יש לנו משימה חשובה הרבה יותר. אנחנו חייבים לאחד כוחות במאבק על המדינה שלנו, בכל הזירות"

לפיד מנסה לאחות את הקרעים באופוזיציה "חייבת לעבוד יחד"
יאיר לפיד צילום: AMIT SHABI/POOL

"אם אנחנו רוצים לעצור את פסקת ההתגברות המטורפת וההרסנית, אנחנו צריכים לעבוד יחד. אם אנחנו רוצים להגן על הדמוקרטיה הישראלית ולמנוע כפיה דתית והדרת נשים, אנחנו צריכים לעבוד יחד. אם אנחנו רוצים לחזור לשלטון - אנחנו חייבים לעבוד יחד", כך כותב היום ראש הממשלה היוצא ומי שיכהן בקדנציה הקרובה כיו״ר האופוזיציה, אחרי שמחנה 'רק לא ביבי' התפרק בשל הכישלון הצורב בבחירות.

לפיד כותב הבוקר (חמישי) פוסט בפייסבוק בו הוא מנסה לאחד את מפלגות האופוזיציה שעסקות בקרב האשמות על הכישלון בבחירות, "אחרי הפסד בבחירות תמיד יש משקעים, תמיד יש כעסים. זה אנושי ומובן, אבל יש לנו משימה חשובה הרבה יותר. אנחנו חייבים לאחד כוחות במאבק על המדינה האהובה שלנו. בכנסת, ברחובות, בכל הזירות האפשריות", כותב לפיד.

ראש האופוזיציה המיועד מבקש מסיעות האופוזיציה העתידית ללמוד מהממשלה הנכנסת שישבו יחד שנה וחצי באופוזיציה "בשנה וחצי האחרונות האופוזיציה הייתה רעילה ואלימה, אבל עבדה בתיאום מלא. זה עבד לה. עכשיו אנחנו יוצאים למאבק פרלמנטרי, משפטי ואזרחי ובעיקר מאבק גורלי לעתיד המדינה. אסור לבזבז כוחות על מריבות פנימיות. אם אנחנו רוצים לעצור את הטירוף, האופוזיציה צריכה לעבוד יחד, בתיאום מלא".

יאיר לפיד אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד