כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
החרדי הראשון בתפקיד

פרסום ראשון: דרעי השיב בחיוב להצעת נתניהו לכהן כשר האוצר

דרעי לאוצר: אחרי הניצחון המשמעותי בבחירות וברקע שיחות המו"מ להרכבת ממשלה, יו״ר מפלגת ש"ס אריה דרעי הביע נכונות לקבל את הצעת ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לכהן כשר האוצר בממשלה הבאה • דרעי יהיה החרדי הראשון שיאייש את התפקיד הבכיר • כל הפרטים

פרסום ראשון: דרעי השיב בחיוב להצעת נתניהו לכהן כשר האוצר
אריה דרעי צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

פרסום ראשון: יו״ר ש״ס אריה דרעי השיב בפגישת המו"מ בינו לבין ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כי הוא מוכן לקחת על עצמו את תפקיד שר האוצר בממשלה הבאה.

ל׳בחדרי חרדים׳ נודע כי נתניהו הוא זה שביקש מיושב ראש ש״ס לקחת על עצמו את תפקיד שר האוצר בממשלה הבאה, כאשר גם בצלאל סמוטריץ׳ שאף לאייש את התפקיד בעצמו.

אמש ביטאון ש״ס 'הדרך' פרסם את ההצעה באופן רשמי, "ראש הממשלה המיועד נתניהו הציע לרב דרעי את תפקיד שר האוצר, שהשיב לו כי את ההכרעה בדבר, כמו בשאר הנושאים והתפקידים, יקבלו מרנן ורבנן מועצת חכמי התורה שליט"א, ועל פי החלטתם הוא יפעל", נכתב.

בשעה הקרובה יפגשו צוות המו״מ של סיעת ש״ס עם נציגי המו״מ של הליכוד, שם יציגו את מסמך הדרישות המקוצר במטרה להקים ממשלה מהר ככל שניתן, ייתכן וההשבעה תתקיים כבר בשבוע הבא.

באם דרעי אכן לבסוף ייקח את התפקיד, הוא יהיה החרדי הראשון שמכהן כשר האוצר, אחרי שכבר בעבר שאף דרעי לאייש את התפקיד בעת שנטל חלק פעיל בהפלת ממשלת שמיר והקמת ממשלת פרס מה שכונה 'התרגיל המסריח'.

 

משרד האוצר משא ומתן קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד