כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שרשרת אירועים

ההוצאה לפועל כבר הגיעו; ראש ישיבת חברון נזעק לסייע

שרשרת של אירועים ותקריות הביאו את המשפחה לעוני מזעזע • מההוצאה לפועל כבר החלו לנקוט בהליכי עיקול לרכוש המעט שהיה בבעלותם • האבא תלמיד חכם מופלג שאין לו בעולמו אלא ד' אמות של הלכה • מרן הגאון רבי דוד כהן שליט"א מבקש בכל לב, לעזור ולסייע

ההוצאה לפועל כבר הגיעו; ראש ישיבת חברון נזעק לסייע
ר' דוד כהן צילום: מתוך אתר קופת העיר

מקרה חריג של מצוקה כלכלית קשה, הניע את מרן ראש ישיבת חברון הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א לצאת מגדרו ולבקש את עזרת הציבור בתרומות כספיות עבור משפחה שמצויה במצב קשה מאוד, לאחר ששרשרת אירועים לא צפויים הובילו את אבי המשפחה לשקוע בחובות של מאות אלפי שקלים.

לחצו כאן לסיוע ותזכו בברכה>>>

באחרונה הגיעו מים עד נפש, ההוצאה לפועל כבר החלו לנקוט בהליכי עיקול למעט הרכוש שעוד היה בבעלותה של המשפחה העניה, והמצוקה הגוברת מחייבת את הציבור להתגייס לעזרה דחופה במיוחד.

אנשי הצדקה העוסקים במלאכת הקודש ומנסים לעזור ולסייע ככל יכולתם, מספרים כי מצאו ילדים רעבים ללחם כפשוטו, ועל מחסור בביגוד הבסיסי ביותר, וצרכי הבית הפשוטים והיומיומיים.

"להיכנס לכזה בית זה דבר לא פשוט, וגורם לזעזוע עמוק מאוד", מספר אחד מהעוסקים בעניין. "העוני פשוט מחפיר, אין לי הגדרה אחרת: עוני מחפיר. נורא ואיום. מאז שנכנסתי לשם, אני לא מסוגל לשכב על המיטה שלי בלי לחשוב על זה שאצלם בבית לשכב על מזרן נורמלי זה חלום שאינו בר השגה בכלל. חייבים לעזור להם, זאת קריאה מצוקה אמיתית וחריגה מאוד".

לדבריו, העובדה שמדובר במשפחה של בני טובים, גורמת לכך שהבושה הנוראה מפני הצורך להזדקק לבריות גרמה לכך שהם לא ביקשו עזרה עד כה, וגם כעת הם לא מוכנים בשום אופן שייחשפו נתונים שעלולים לזהות אותם, מה שהוביל לכך שגם כשפונים לבקש עזרה מהנדיבים בעם, אי אפשר אפילו להסביר מדוע הגיעה המשפחה למצב הזה, ועד כמה חמור העוני בביתה.

בפניה לציבור מעיד מרן ראש ישיבת חברון רבי דוד כהן שליט"א שמדובר במקרה חריג במיוחד: "התאספנו כאן להתגייס לנושא של צדקה של משפחה שמכמה וכמה סיבות הגיעו למצב של חובות כלכליים של מאות אלפי שקלים. עד כדי הוצאה לפועל", הוא אומר. "לכן יצאתי מגדרי לבוא ולבקש עזרה עבור המשפחה, משפחה של בן תורה מובהק"...

"אני יכול לומר שאני מכיר את המקרה מקרוב. אני יודע שהמצוקה מאוד מאוד קשה, ולכן אין עצה אחרת אלא לפנות לציבור ולבקש עזרה.

את דבריו מסיים מרן שליט"א בברכה חמה מעומק לב הטהור: "אני מקווה שהציבור באמת יעזור ויסייע בעין יפה. זו באמת זכות גדולה להחזיק נפשות כפשוטו, וכל המסייע יתברך ממקור הברכות בשפע ברכה והצלחה בני חיי ומזוני".

לחצו כאן לסיוע ותזכו בברכה>>>

הרב דוד כהן ישיבת חברון קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד