כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

"אצל הרב פוליטיקה הייתה דרך חיים"

סיעת ש"ס קיימה ישיבה בסלון ביתו של הגר"ע זצ"ל • אלי ישי לא הגיע • ומה הגיב דרעי לטענות על ניצול ציני של פטירת הגר"ע זצ"ל בבחירות המוניציפאליות? • האם המתיחות במשפחת יוסף תשפיע על אטיאס? • וסקר מפתיע: רוב בוחרי ש"ס רוצים את ישי בראש

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן



שבוע חלף מאז פטירתו של נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגר"ע יוסף זצ"ל, ובתנועה מתקשים לשוב לפעילות השוטפת לקראת הבחירות. היום (ב) קיימה הסיעה את ישיבתה בסלון ביתו של הגר"ע זצ"ל, כשבראש השולחן נותר כיסאו הריק מיותם ונר נשמה דולק בסמוך לו.

יו"ר המפלגה, ח"כ אריה דרעי, ישב במרכז עם שאר הח"כים - כולם מלבד אלי ישי, שבאופן רשמי התעכב בתל אביב.

הבוקר בסמוך לקברו של הגר"ע, אמר דרעי לישי במעין התנצלות כי איש לא התכוון לפגוע בו אמש בעצרת, ואי הזכרת שמו נבעה משכחה גרידא. ישי לא הגיב, ודומה כי הוא העביר את המסר בדרכו - באמצעות ההיעדרות מהישיבה.

את הישיבה פתח אריאל אטיאס, שממשיך לגבות את מהלכיו של דרעי, בהם צירופו המפתיע של הגאון רבי דוד יוסף למועצת חכמי התורה, אף שלא ברור איך הסכים לזאת האח, הרב משה יוסף. "אנחנו יושבים פה, נמשיך לשבת פה, להעלות את זכרו של הרב, ולגבש את צוואתו", אמר.

אחריו דיבר יו"ר הסיעה: "במשך עשרות שנים בכסא ובשולחן הזה היינו פה איתו, קשה להאמין שנשארה לנו רק תמונתו. יש לנו מורה דרך, קשה בלי מרן אבל ביחד נמשיך את דרכו. עם כל הקושי לצאת מימי האבל ולחזור לשגרה ולעבודת הבחירות - אין ברירה, אצל הרב פוליטיקה הייתה דרך חיים, זו דרכו וזה ציוויו", אמר דרעי, תוך שהוא הודף בכך את הביקורת על ניצול כביכול של פטירתו של הגר"ע למערכת הבחירות המקומיות.

בתוך כך, ערוץ הכנסת מפרסם היום סקר מפתיע, שעשוי לזעזע את צמרת ש"ס. המשתתפים נשאלו מי לדעתם צריך לעמוד בראש ש"ס. בעוד בקרב כלל המשיבים גבר דרעי על ישי באחוז בודד [24% לדרעי ו-23% לישי] ואילו אטיאס זכה ל-11%, הרי שבקרב מצביעי ש"ס זוכה ישי לרוב ניכר של 45%, לעומת 39% בלבד לדרעי ורק 2% לאטיאס.

צילום: יעקב כהן

















אלי ישי אריה דרעי אריאל אטיאס ש''ס הגר''ע יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד