כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מוציא את דיבתנו?

"העליונות היהודית": העיתונאי הישראלי שמתסיס את העולם נגדנו

העיתונאי ברק רביד פרסם כתבה בכלי תקשורת אמריקאי בו הוא עובד וכינה את מפלגת 'עוצמה יהודית' "מפלגת העליונות היהודית"; העיתונאי אבישי גרינצייג העיר על כך וזכה לתגובה מרביד

"העליונות היהודית": העיתונאי הישראלי שמתסיס את העולם נגדנו
בן גביר וסמוטריץ' צילום: צילום פלאש 90

ברקע הדיבורים על חשש בעולם המערבי מהממשלה שעומד להקים בנימין נתניהו יחד עם איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ', העיתונאי אבישי גרינצייג העיר אתמול (רביעי) בטוויטר כי העיתונאי המדיני ברק רביד מכנה בכלי התקשורת האמריקאי בו הוא עובד את מפלגתו של סמוטריץ' "מפלגת העליונות היהודית" בעוד באתר וואלה הוא קורא למפלגה בשמה - 'עוצמה יהודית'.

הקונוטציה של 'עליונות יהודית' ברורה ומשדרת לעולם כי הממשלה שתוקם תהיה סופר-גזענית. "העיתונאי ברק רביד כתב בעברית (לאתר וואלה) ובאנגלית (ל-Axios) כתבה על דאגת ממשל ביידן ממינויו הצפוי של סמוטריץ'", צייץ גרינצייג.

לדבריו, "רק באנגלית - התואר של סמוטריץ' הוא "מנהיג העליונות היהודית" ומפלגתו "מפלגת העליונות היהודית". בשביל מה זה טוב?", תהה כתב המשפט של גלובס.

הבוקר התייחס העיתונאי ברק רביד להאשמה כי הוא מפיץ את דיבתנו בעולם וצייץ בתגובה: "א. כל מה שכתבתי בשתי השפות הן עובדות: סמוטריץ' הוא תומך עליונות יהודית. זו גם הדרך בה רואים אותו בממשל".

"ב. קהל ישראלי מכיר טוב יותר את סמוטריץ' ולכן זקוק לפחות הקשר מאשר קהל אמריקני ג. לבקשתך, להבא אכתוב גם בעברית שהוא תומך עליונות יהודית".

עוצמה יהודית ברק רביד אבישי גרינצייג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד