כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השקעה בתנופה

מהפכת הנדל"ן: כך תשקיעו בלי להוציא הרבה כסף

אחת ההשקעות שתופסות כיום תאוצה, הינה רכישת יחידת קרקע לפני הפשרה, העתידה לבנייה • הכירו את מעוז הנדל"ן הפופולרי שצבר תאוצה, שיעניק לכם את היציבות המאפיינת את עולם הנדל"ן, זאת ללא הוצאה כספית מדי גבוהה או לקיחת משכנתא גדולה עם הצמדת ריבית בלתי אפשרית

מהפכת הנדל"ן: כך תשקיעו בלי להוציא הרבה כסף
שטחים בבנייה. אילוסטרציה צילום: Gershon Elinson/Flash90

דילמת המשקיעים בתקופה האחרונה, מורכבת ביותר: מחד, מחירי הנדל"ן מרקיעים שחקים, הריבית על המשכנתאות עלתה באופן משמעותי ואם לא די בזה, הרי שגם מסחר בבורסה התברר כהליך בלתי יציב בהכרח, עם צניחות המניות שחווינו בתקופה האחרונה.

אולם להותיר את הכסף שוכב בבנק, זהו גם רעיון לא כדאי, שכן בעוד מדד הצרכן עולה, שווי הכסף בעו"ש פוחת. הסיכון בלהשאיר את הכסף בבנק הוא ממשי ודאי, לעתים יותר מאשר להשקיע אותו…

בשל הדברים האמורים, אחת ההשקעות שתופסות כיום תאוצה, הינה רכישת יחידת קרקע לפני הפשרה, העתידה לבנייה. כך נהנים מהיציבות אותה מעניק עולם הנדל"ן, אך יחד עם זאת, ההשקעה אינה דורשת הוצאה כספית מדי גבוהה או לקיחת משכנתא גדולה, עם הצמדת ריבית בלתי אפשרית.

אחד המעוזים הפופולריים והמפתיעים לרכישת קרקעות נמצא בפרדס חנה, המצויה בתקופה האחרונה בצמיחה משמעותית עם תנופת בנייה עצומה, לרבות בנייני מגורים רבים, מוקדי מסחר, מוסדות לימוד ועוד.

אחת מהחברות המזוהות ביותר עם מיזמי ההשקעות בפרדס חנה, הינה חברת מלכה השקעות המקדמת את פרויקט הדגל שלה - TOP פרדס חנה-כרכור.

החברה רכשה במצטבר על דרך הנדיב סמוך לביג סנטר, קרוב ל-300 דונם של קרקעות לפני הפשרת בנייה.

הקרקע נמצאת בתוך תכנית המתאר תמ"א 35 כאזור מיועד לפיתוח עירוני. המשקיעים זוכים לרישום מלא בטאבו ולליווי משפטי ע"י משרד מוביל ומוכר בתחום המקרקעין. 

הקרקעות אינן זמינות לבנייה בימים אלו, אך הצפי הוא כי במהלך השנים, הן יקבלו את האישור המתאים לכך, בפרט בשל העובדה שהיא סמוכה לאזורים שהבנייה אושרה בהם לאחרונה, זאת לצד מתחמים פופולריים נוספים שכבר עומדים על תילם מספר שנים באותו האזור.

מחירי הקרקעות אטרקטיביים ביותר והן משווקות החל מ-169,000 ש"ח בלבד. על פי השערות מומחי הנדל"ן, כשהקרקע תותר לבנייה היא תכפיל את שוויה פי כמה וכמה, במיוחד בשל קרבתה לאזורים הפופולריים של היישוב והנגישות לכבישים מרכזיים ותח"צ. 

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ליצירת קשר>>>

השקעות נדלן מכירת קרקע פרדס חנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד