כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המרכז החדש

הוקם מרכז לאיתור נעדרים באזור הצפון: "הבטחנו וקיימנו"

קרן עם ישראל חי התגייסה על מנת להקים מרכז לאיתור נעדרים באזור הצפון ובשטח כבר הוצבו המבנים שישמשו את הכוחות. כעת נדרש לאייש אותם בציוד המתקדם ביותר וכאן אתם נכנסים לתמונה. מי שירכוש כרטיסים להגרלה השנתית הגדולה של הקרן על דירת פאר בירושלים, יזכה לשנות את גורלו של הנעדר הבא: "אין לי ספק כי בזכות המרכז החדש נציל חיים"

הוקם מרכז לאיתור נעדרים באזור הצפון: "הבטחנו וקיימנו"
שמואל סקאט צילום: מתוך הסרטו

הבטחות צריך לקיים. בקרן עם ישראל חי יודעים את זה ובאירוע מרגש ומיוחד קיימו את הבטחתם להקים מרכז לאיתור נעדרים באזור הצפון. בנוכחות דודו של מוישי קליינרמן, הנער שנעדר כבר חודשים רבים לאחר שנעלם באזור מירון ובנוכחות משפחות נעדרים נוספות, יצא לדרך המרכז כאשר המבנים הגיעו לשטח ואמורים לשמש את יכ"ל – יחידת הכלבנים של מייק בן יעקב, שבסיסה יושב בכפר תפוח וכעת יהיה להם בסיס שישמש אותם גם באזור הצפון.

לחצו כאן לשותפות במיזם ובהגרלה הגדולה>>>

ייסוד המרכז • באדיבות המצלם

הבסיס נועד לשמש עבור מתן מענה מהיר כאשר הוא אמור להיות מצויד במיטב הציוד הנדרש לטובת מציאת נעדרים באזור. אך המשימה עדיין לא הושלמה. הציוד הייחודי הזה הכולל טרקטורונים, רחפנים, מחשבים ועוד ועוד, עדיין לא נרכש וגם את ההבטחה הזאת צריך לקיים כדי להפוך את חדר הפיקוד הזה לשמיש.

על מנת שניתן יהיה להוציא לפועל את רכישת הציוד הקריטי קוראים בקרן עם ישראל חי לציבור להשתתף בהגרלה הגדולה שהכנסותיה ישמשו לטובת קנייתו. כמדי שנה גם השנה תיערך ההגרלה של קרן עם ישראל חי על דירה יוקרתית בירושלים, בשווי מיליון דולרים עם נוף להר הבית. כמדי שנה גם השנה ההכנסות ישמשו לטובת סיוע למטרות חשובות בהן השלמת המרכז לאיתור נעדרים.

לחצו כאן לשותפות במיזם ובהגרלה הגדולה>>>

עם ישראל חי הגרלת החלומות הגרלה על דירה איתור נעדרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד