כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לאחר חיסול המחבלים

30 שגרירים אירופאים הגיעו לביקור בשכם

משלחת של 30 שגרירים אירופאים הגיעה לביקור בשכם כדי לבדוק את "השפעת המצור על האזרחים". השגרירים גם ביקרו בכפר חווארה, שם תושבים סיפרו להם על "התקפות מתנחלים". מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "ביקור תמיכה בטרור"

30 שגרירים אירופאים הגיעו לביקור בשכם
המשלחת ברחובות שכם צילום: נציבות האיחוד האירופי לשטחי הרש"פ

בראשית השבוע ביקרה משלחת של מעל 30 שגרירים מהאיחוד האירופי בשכם. לדברי נציבות האיחוד האירופי לשטחי הרש"פ, הסיור התקיים לצידו של ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה. הדיפלומטים פגשו בעלי עסקים, מנהיגים דתיים, פעילים חברתיים, כדי "לדון באלימות הגוברת ובהשפעת המצור על חיי התושבים". זאת, כאמור, מספר ימים לאחר חיסול המחבלים מארגון 'גוב האריות' בשכם.

לדברי נציבות האיחוד, "השגרירים גם ביקרו בכפר חווארה, שם תושבים סיפרו להם על התקפות מתנחלים מתמשכות שגרמו להשחתת רכוש ולפגיעות גופניות בקרב התושבים, יש לנקוט בצעדים מיידים כדי להגן על האוכלוסייה הפלסטינית ולעצור את ההסלמה", סיכמו בנציבות.

בתגובה לביקור מסר מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו ומחבר הספר 'מדינה למכירה' העוסק בהשפעת החתרנות של מדינות זרות על ישראל: "מספר ימים לאחר שמחבלים שרצחו אזרחים וחיילים חוסלו, בחרו 30 שגרירים לקיים ביקור הזדהות דווקא עם קן הטרור בשכם. הם לא טרחו להגיע לנחם את המשפחות השכולות בפיגועים בשנה האחרונה, ובטח שלא טרחו לקיים ביקורים ביישובים הסמוכים לשכם שהותקפו בפיגועי ירי בידי המחבלים הערבים. זהו ביקור הזדהות ותמיכה בטרור. לא הפעם הראשונה ששגריר האיחוד האירופי לשטחי הרש"פ, סוון פון בורגדורף, מקדם מדיניות אנטי ישראלית. יש לגרש אותו מישראל באופן מיידי".

הרשות הפלסטינית איחוד אירופי שכם אם תרצו גוב האריות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד