כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בונוס מפתיע

זה הסכום שקיבל בעל החנות שמכר את הכרטיס הזוכה

בעל חנות שמכר את הכרטיס הזוכה בהגרלת הלוטו בסך שני מיליארד דולר, מקבל בונוס של מיליון דולר | באשר לתוכניות שלו, הוא אמר שהוא יעזור לילדיו. "הבן שלי מצפה לתינוק בעוד חודשיים, אז אנחנו נרגשים, אנחנו יכולים לעשות חגיגה נחמדה לתינוק"

זה הסכום שקיבל בעל החנות שמכר את הכרטיס הזוכה
לוטו אמריקאי צילום: Pixabay

ג'וזף צ'הייד בעל דוכן פיס בארה"ב, אמר שהוא אוהב למכור כרטיסי לוטו - והוא יאהב את זה קצת יותר אחרי שהכרטיס הזוכה "פאוורבול" נקנה אצלו בדוכן ביום שלישי האחרון. בעל החנות קיבל בונוס של מיליון דולר עבור מכירת הכרטיס הזוכה בקליפורניה. הפרס בסך מיליון דולר הוא התמריץ המקסימלי לקמעונאים, על פי חוקי מפעל הפיס של קליפורניה.

האיש הגיע לארה"ב מסוריה בשנות ה-80 - אמר שהוא נרגש אבל חוזר לחנות כרגיל בשעה 06:00 בכל בוקר. כרטיס אחד שנקנה אצלו גרף את כל הקופה של 2.04 מיליארד דולר. צ'הייד אמר שהוא לא יודע מי קנה את הכרטיס, אבל מקווה שזה מישהו מקומי.

באשר לתוכניות שלו, הוא אמר שהוא יעזור לילדיו. "הבן שלי מצפה לתינוק בעוד חודשיים, אז אנחנו נרגשים, אנחנו יכולים לעשות חגיגה נחמדה לתינוק, אני עובד קשה, שבעה ימים בשבוע".

סכום הזכייה ביום שלישי היה פרס הלוטו הגדול בעולם. הסיכויים לזכות בו נקבעו על אחד ל-292.2 מיליון, הכרטיס עולה $2 לקנייה, והזוכה יכול לבחור לקבל תשלום חד פעמי שכמעט כל זוכה הולך עליו - או את הסכום בקצבה המשולמת במשך 29 שנים. אם הזוכה בהגרלת השיא של יום שלישי האחרון יבחר בתשלום במזומן, הוא ייקח הביתה 997.6 מיליון דולר לפני מיסים.

לוטו אמריקאי קליפורניה מיליון דולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד