ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אין קווים אדומים

רוסיה: ילדים בני שלוש נאלצים להצטרף למאמץ המלחמתי

פוטין מגייס ילדים בני שלוש כדי להכין גרבי חורף מיוחדים לחיילים בבית הספר, עבור חיילים רוסים היוצאים לקווי החזית. הילדים נאלצים להצטרף למאמץ המלחמתי של פוטין על ידי תפירת ערכות לחיילים

רוסיה: ילדים בני שלוש נאלצים להצטרף למאמץ המלחמתי
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

ילדים בבית ספר במזרח רוסיה החלו לסייע למאמץ המלחמתי, והרכיבו מל"טים שישמשו את הכוחות הרוסיים במלחמה נגד אוקראינה. לתלמידים נאמר לסדר מיטות לחיילים בצריפים סמוכים, תלמידים אחרים בנו מיטות למחנות אימונים סמוכים.

בבית ספר בסובניקי למשל, הראו לילדים כיצד להכין גרבי חורף לשימוש החיילים. לפי המתווה החדש ברוסיה, בני נוער אמורים לקבל 140 שעות של אימונים צבאיים שבהם ילמדו כיצד להרוג. משרדי ההגנה והחינוך של רוסיה תומכים שניהם בתוכנית הלימודים המפחידה.

אחד ההורים בבית הספר הסביר לתקשורת המקומית, כי התוכנית זוכה לתמיכת ההורים, ומי שמתנגד לה היו "מוזרים". היא אמרה: "כשאחד ההורים מחה בכעס נגד האג'נדה הפוליטית והצבאית של ילדים צעירים כל כך, הוא לא זכה לתמיכה, במקום זה הוא נשלח לדון בזה עם מנהלת הגן".

במחוז פרדגורדני במוסקבה קיבלו ילדים הוראה להכין גרביים לחיילים עם סמל V או Z. אולג קוז'מיאקו, מושל אזור פרימורסקי סיפר: " הראנו לתמידים מל"טים ואת יעילותם בתנאי לחימה מודרניים, סטודנטים מהאוניברסיטאות שלנו כבר מייצרים מכשירים כאלה, עד סוף החודש ייוצרו 100 מל"טים".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד