כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"משכו לי בשיער"

מגוחך: העונש שקיבל זורק הביצים על המלך צ'ארלס

פעיל שזרק ביצים לעבר המלך צ'ארלס ועל אשתו ופספס אותם, אומר שנאסר עליו לשאת ביצים בפומבי או להתקרב למרחק של 500 מטרים מהמלך. הצעיר פטריק תלוול זרק לפחות ארבע ביצים על צ'ארלס והמלכה קמילה במחאה נגד בית המלוכה

מגוחך: העונש שקיבל זורק הביצים על המלך צ'ארלס
פטריק באחת המחאות שהוביל צילום: פייסבוק

פעיל שנעצר בגין זריקת ביצים על המלך צ'ארלס, אמר שנאסר עליו לשאת ביצים בפומבי או להגיע למרחק של 500 מטרים מהמלך. פטריק תלוול, בן 23, זאק לפחות ארבע ביצים לכיוון המלך צ'ארלס וקמילה, במהלך ביקור פומבי בעיר יורק ביום רביעי האחרון. הסטודנט מאוניברסיטת יורק פספס את הזוג המלכותי ונפל על הקרקע על ידי שוטרים בזמן שהצופים צעקו "אלוקים ישמור את המלך".

ביום חמישי האחרון, תלוול טען שהקהל "איבד את עשתונותיו לאחר התקרית וירק ומשך לי את השיער". הוא טען שהם "פשיסטים צרחנים מזעם". הוא נחקר לאחר התקרית ושוחרר בערבות, כך דיווח ה'דיילי מירור'.

תלוול טען שהוא קיבל גל של הודעות פוגעניות במדיה החברתית, כולל איומי מוות. לדבריו, תנאי הערבות שלו כוללים שהייה במרחק של לפחות 500 מטרים מהמלך ואיסור להחזיק ביצים במקום ציבורי. הוא אמר שהמצב ישתנה בסופו של דבר כדי שיוכל ללכת לקניות כולל לקנות ביצים.

תלוול השתתף במחאות סטודנטים רבות בזמן שלמד לתואר ראשון ושני. הזורק התגאה במעורבותו הארוכה בפוליטיקה שהחלה ב-2015. הוא היה נשיא אגודת הגינון של אוניברסיטת יורק, ובבלוג שבו הוא כותב בקביעות על שינויי אקלים, הוא אומר שהוא מתכונן ללימודי דוקטורט בפיתוח גלובלי בין-תחומי. הוא היה מועמד של מפלגת הירוקים בבחירות המקומיות של 2019 עבור מחוז האל רוד ביורק, שנשלט כעת על ידי הלייבור. בשנה שעברה, הוא הורשע בגין חסימת כביש מהיר לאחר שהצטרף להפגנות שחסמו כביש המוביל לבתי דפוס לעיתונים. ואז ראש הממשלה בוריס ג'ונסון כינה את החסימה "בלתי מקובל לחלוטין".

המלך צארלס השלכת ביצים צו הרחקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד