כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לא אשכח זאת"

המושלת הנבחרת התקשרה לאדמו"ר להודות על התמיכה

מושלת מדינת ניו יורק שנבחרה זה עתה, קתי הוצ'ול, התקשרה לאדמו"ר מהר"א מסאטמר בקרית יואל כדי להודות לו על תמיכתו בבחירות שהתקיימו ביום שלישי האחרון. הוצ'ול ניצחה את המועמד הרפובליקני לי זלדין, ועשתה היסטוריה כמושלת הנבחרת הראשונה של ניו יורק

המושלת הנבחרת התקשרה לאדמו"ר להודות על התמיכה
האדמו"ר מסאטמר צילום: שאט די דאט

המושלת המכהנת קתי הוצ'ול מניו יורק, זכתה בקדנציה מלאה לתפקיד מושלת ניו יורק, לאחר שהחליפה את המושל הקודם אנדרו קואומו שנאלץ להתפטר בשל שערוריות בהן היה מעורב. זאת פעם ראשונה שאשה נבחרת לתפקיד במדינת ניו יורק.

הוצ'ול ניצחה את המועמד הרפובליקני היהודי לי זלדין, ועשתה היסטוריה כמושלת הנבחרת הראשונה של ניו יורק. הוצ'ול ילידת באפלו ניו יורק, קיבלה את התפקיד באוגוסט 2021 לאחר התפטרותו של אנדרו קואומו. רוב הקהילות והמנהיגים החרדיים תמכו בזלדין, ועשו זאת בצורה קולנית למדי.

אך האדמו"ר המהר"א מסאטמר נתן את תמיכתו להוצ'ול, למרות שזלדין אמר: "אני מצפה להיות הידיד הגדול ביותר של החינוך החרדי אי פעם כמושל מדינת ניו יורק", ואילו כאשר נשאלה בעניין, הוצ'ול אמרה כי "אין לזה שום קשר ללשכת המושל", שכן נציבת החינוך של המדינה, בטי רוזה, נבחרת על ידי נאמנים שמונו על ידי בית המחוקקים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המושלת אמרה לרבי מסאטמר כי היא תעמוד לצד הקהילה החרדית, והודתה לו על התמיכה, וציינה כי היא לא תשכח זאת לעולם. היא ציינה כי "אלוקים יודע שהיא תעשה ותפעל עבור כל מה שאי פעם תצטרכו".

חסידות סאטמר ארה''ב קתי הוצ'ול לי זלדין בחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד