כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לא תיקים ולא נעליים

ברקע המו"מ הקואליציוני: מה הכי חשוב לאזרחים

הנושאים שהכי מטרידים את אזרחי ישראל הם לא איזה תיק יקבל מי, אלא מה תקדם הממשלה במשך שנות כהונתה. ובכן הנושא הראשון במעלה הוא המשילות

ברקע המו"מ הקואליציוני: מה הכי חשוב לאזרחים
ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

צוותי המשא ומתן של הליכוד נפגשים בתדירות גבוהה אל תוך השעות הקטנות של הלילה ועד לפנות בוקר, כשבינתיים נשמעים נושאים שונים שעליהם מתכוונת הממשלה לשים דגש ולקדם במהלך כהונתה, פסקת התגברו, הוראות פתיחה באש והכי חשוב להחזיר את המשילות והביטחון האישי לכל אזרח ותושב.

סקר שערך אתר 'מעריב' ובו הצביעו למעלה מ-14 אלף גולשים, בדק מהו הנושא הכי חשוב שהממשלה צריכה לטפל בו? בין התשובות ניתן למצוא את סוגיות המשילות, יוקר המחייה ומחירי הדיור. נושאים נוספים שעלו הם הרפורמות במערכת המשפט והאיום האיראני.

ובכן, 35.2% מבין המשיבים סבורים שהנושא החשוב ביותר הנמצא על הפרק הוא סוגיית המשילות, זאת ברקע אירועים רבים שמתרחשים בארץ בתקופה האחרונה, בהם האלימות והנשק הלא חוקי במגזר הערבי, ומקרי הפרוטקשיין - גביית דמי חסות ברחבי הארץ.

הנושאים שבדרגה שנייה ושלישית שמטרידים ביותר את אזרחי המדינה ומצפים שהממשלה תטפל בהם, הם נושא יוקר המחייה - 28.4 % ומחירי הדיור 15.8%. בתחתית נמצא - האיום האיראני שמדאיג פחות את אזרחי ישראל - רק כ-8 אחוז מהגולשים העלו אותו כנושא חשוב שהממשלה צריכה לעסוק בו ולמגר אותו.

משילות בנימין נתניהו ממשלת ימין ממשלת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד