כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בהלה באוטובוס של החיידר

ארבעה גברים הטיחו השמצות לעבר ילדים חרדים

ארבעה אנטישמיים הבהילו ילדים חרדים שנסעו באוטובוס של החיידר בשיקגו. הארבעה קפצו לכיוון הילדים והטילו עליהם אימה. לאחר מכן עזבו העבריינים את האוטובוס ונמלטו לכיוון לא ידוע, לא דווח על נפגעים

ארבעה גברים הטיחו השמצות לעבר ילדים חרדים
אילוסטרציה צילום: Pixabay

ארבעה גברים קפצו לעבר אוטובוס בית ספר מלא בתלמידים חרדים, הטיחו השמצות אנטישמיות, וביצעו הצדעה של היטלר מול קבוצת ילדים מבועתים ביום רביעי האחרון, נהג האוטובוס הצליח להוציא אותם בכוח מהאוטובוס.

המקרה התרחש כאשר נהג האוטובוס הוריד תלמידים מבית ספר חרדי בשיקגו, בשכונת ווסט רוג'רס פארק. מרכז שמעון ויזנטל, הביע את חרדתו על פשע השנאה האנטישמי. הארגון עומד בקשר הדוק עם משטרת שיקגו ומספר הורי הילדים שנפגעו מהמפגש האנטישמי הזה, כך דווח האתר Jerusalem post.

"מרכז שמעון ויזנטל קורא לכל מי שיש לו מידע על התקרית האנטישמית לפנות למשטרת שיקגו או למשרדי מרכז שמעון ויזנטל", מסרה אליסון פיור סלובין, מנהלת הארגון. "האירוע המזעזע הזה התרחש ביום השנה לליל הבדולח, הפוגרום הנאצי שהרס כמעט את כל בתי הכנסת ברחבי גרמניה ב-1938. לרבים מחברי הקהילה היהודית יש משפחה שחוו את הזוועות האלה" מסרה.

מטעם משטרת שיקגו נמסר כי "מספר עבריינים אילצו אוטובוס בית ספר לעצור בווסט רוג'רס פארק, נכנסו לאוטובוס ואיימו לפגוע בנערים אחר הצהריים ביום רביעי".

לאחר מכן עזבו העבריינים את האוטובוס ונמלטו לכיוון לא ידוע, לא דווח על נפגעים. מספר שעות לאחר הפרסום, מסר בית הספר כי ההודעה לעיתונות ממרכז שמעון ויזנטל לא מדוייקת. לטענת בית הספר "המשטרה חוקרת את האירוע בו היה מעורב קורבן בן 12, אולם נקבע על ידי בית הספר כי לא מדובר בתקיפה אנטישמית".

בית ספר בית ספר חרדי אוטובוס שיקגו מרכז ויזנטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד