ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
בעל אמביציה כבושה

תיק המשפטים? זה החלום האמיתי של יריב לוין

בליכוד טוענים כי למרות שאיפותיו לשינויים מרחיקי לכת במערכת המשפט, יריב לוין דווקא רוצה לקבל לידיו את תיק החוץ, במחשבה שמשם ימשיך לתפקיד ראש הממשלה. בליכוד אומרים כי לצורך כך לוין מגמד את בכירי הליכוד

תיק המשפטים? זה החלום האמיתי של יריב לוין
יריב לוין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בליכוד זועמים על יריב לוין שלטענתם פועל למזער את מעמדם של בכירי המפלגה כדי לקבל לידיו את תיק החוץ. לפי הפרסום בסוף השבוע של הפרשן אמנון אברמוביץ' ב'חדשות 12', בכירים בליכוד מסבירים שלמרות תדמיתו של לוין כפוליטיקאי ביצועיסט וחסר יומרות, למקורב של נתניהו יש אמביציה כבושה ולטענתם, למרות שנדמה כי חלומו הוא לקחת לידיו את תיק המשפטים ולבצע שינויים מרחקי לכת במערכת המשפט, באופן מעשי לא כך הדבר.

הטענה היא כי לוין דווקא חותר ללכת בדרכו הפוליטית של ראה"מ לשעבר יצחק שמיר ז"ל, שהחל כיו"ר הכנסת, המשיך לתיק החוץ ומשם הגיע לתפקיד ראש הממשלה.

אברמוביץ' אמר באולפן 'ערוץ 12' כי לתפקיד שר החוץ מתאים הרבה יותר אמיר אוחנה, הן בגלל הביוגרפיה האישית שלו שעדיפה על לוין ה"פריבילג" והן בגלל העובדה שאוחנה רהוט ממנו.

בינתיים בימים אלה עומד יריב לוין בראש צוות המשא ומתן הקואליציוני של הליכוד מול המפלגות השותפות שאיתן תוקם ממשלת נתניהו הבאה. לעת עתה מלבד תיק האוצר שנמסר ליו"ר ש"ס אריה דרעי, שום תפקיד עדיין לא נסגר ונחתם רשמית.

יריב לוין הליכוד משרד החוץ שר החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד