י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לראשונה בתולדות הפוליטיקה החרדית

פרסום ראשון: מועצת חכמי התורה תתכנס ותאשר מינוי דרעי לשר האוצר

יו"ר ש"ס אריה דרעי בדרכו לכבוש היסטוריה נוספת בפוליטיקה החרדית, כאשר ייכנס בימים הקרובים אל משרד האוצר וישלוט בתקציבי המדינה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מועצת חכמי התורה תתכנס הערב לראשונה מאז פטירתו של הנשיא חכם שלום זצ"ל לאישור המינוי | פרסום ראשון

פרסום ראשון: מועצת חכמי התורה תתכנס ותאשר מינוי דרעי לשר האוצר
אריה דרעי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

פרסום ראשון: מועצת חכמי התורה הספרדית של ש"ס צפויה להתכנס הערב (מוצאי שבת) בביתו של חבר המועצת הגר"מ מאיה בתל אביב ולדון בנושאים שייכללו בהסכמים הקואליציוניים של ש"ס מול הליכוד טרם הקמת הממשלה.

על סדר היום יבוא רצונו של יושב ראש ש"ס אריה דרעי להתמנות לתפקיד שר האוצר, כפי ש'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה ביום חמישי כי דרעי נענה בחיוב לבקשתו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לכהן בתפקיד.

לצד תיק האוצר, בש"ס דורשים גם את משרד הבריאות והמשרד לפיתוח הנגב והגליל, תפקידי סגני שרים וראשי וועדות נחשבות בכנסת, שכל אלה יעלו לדיון בפני חברי המועצת המצומצמת.

נציין כי מדובר בכינוס ראשון של מועצת החכמים מאז פטירתו של נשיא המועצת הגר"ש כהן זצ"ל שהלך לעולמו ערב מערכת הבחירות, עד כה לא מונה נשיא מועצת רשמי שמתפקדת לעת עתה עם ארבעה חברים בלבד: הגר"ש בעדני, הגר"מ מאיה, הגר"ד יוסף והגר"א אלבז.

מועצת חכמי התורה שר האוצר תנועת ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד