כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"להמשיך במשא ומתן"

'מועצת חכמי התורה' התכנסה; דרעי שוב מתלבט על התיק

'מועצת חכמי התורה' התכנסה הערב לראשונה מאז פטירתו של הנשיא חכם שלום זצ"ל | חברי המועצת האזינו לסקירה מפי יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי, שמעו על פרטי המשא ומתן מול מפלגת הליכוד, דנו בתרחישים השונים ובסיום הישיבה הרבנים הורו ליו"ר להמשיך בתהליך המו"מ

'מועצת חכמי התורה' התכנסה; דרעי שוב מתלבט על התיק
כינוס מועצת חכמי התורה צילום: באדיבות המצלם

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים': מועצת חכמי התורה של ש״ס התכנסה הערב (מוצאי שבת) לדיון לקראת הרכבת הממשלה, במרכזה עמדה ההתלבטות על התיקים בהם יחזיקו ש״ס.

אם לאורך סוף השבוע היה נראה כי דרעי שואף לקחת לידיו את תיק האוצר, וכפי שפורסם כאן ב׳בחדרי חרדים׳ כי הוא אף השיב בחיוב להצעת ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו להחזיק בתיק - הערב הביע דרעי הסתייגות האם לקחת את התיק.

גם בישיבת המועצת דנו חברי המועצת בתרחישים, הביעו דעות לכאן ולכאן, כאשר לבסוף לא התקבלה הכרעה האם ואיזה תיקים לקחת, כך וייתכן כי המועצת תתכנס פעם נוספת לקראת השבעת הממשלה.

בהודעה מטעם ש״ס נמסר הערב כי דרעי סקר בפני מועצת חכמי התורה בצורה מפורטת את המשא ומתן ודרישות ש״ס להצטרפות לקואליציה בראשות נתניהו, ואת כל סעיפי הדרישות של ש״ס בפירוט רב.

"כמו כן יו״ר ש״ס דרעי פירט בפני מועצת חכמי התורה את חלוקת התיקים המוצעים. בסיומה של הישיבה, מועצת החכמים בירכה את יו״ר ש״ס אריה דרעי והורתה להמשיך את המשא ומתן כדי להשיג את המירב לטובת כלל עם ישראל", נמסר.

משרד האוצר מועצת חכמי התורה משא ומתן קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד