כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

התשובה להסתה: לימודי תקשורת לחרדים

דע מה שתשיב • לראשונה בציבור החרדי: לימודי מקצועות התקשורת אצל אנשי המקצוע הבכירים ביותר • אינפורמטיבי

התשובה להסתה: לימודי תקשורת לחרדים

לאור ההסתה בתקשורת הישראלית והעליהום הציבורי שקיים נגד המגזר החרדי כתוצאה מהשתלטות של מפלגות הנושאות דגל של שנאת הדת בישראל, נוצרה דרישה למערכת תגובות מקצועית כזו שתישא בגאון את דבר היהדות החרדית ללא גמגומים, ומאידך תישיר מבט אל עיניהם של כלל הציבור הישראלי בהעברת המסרים המסורים לנו מדור לדור באופן המקצועי ביותר ללא כחל ושרק.

על פלטפורמה זו נוסדה 'המהדורה', המכללה החרדית הראשונה למקצועות התקשורת, שתכשיר את המעוניינים ללמוד את סודות המקצוע ולהשפיע כלפי פנים וחוץ בעזרת הכלים המקצועיים ביותר.

המכללה המנוהלת על-ידי אברהם קרויזר תכשיר באמצעות מיטב אנשי המקצוע מהשורה הראשונה בתקשורת הישראלית והחרדית את התלמידים ללמוד על סודות עולם התקשורת; על תחום הדוברות, הלובינג, ניהול המשברים ויחסי ציבור; הפקות תקשורת בסביבה מתקדמת; כתיבת ועריכת תוכן אקטואלי והתנסות באמצעי המדיה הדיגיטאליים.

לצד לימודים אלו, יתקיימו לימודים במקצוע המבוקש והמאתגר ביותר בתחום עריכת הוידאו: להפוך חומר גלם לסיפור מרתק, להפיק סרטי תדמית וללמוד להעביר מסרים באמצעים מתקדמים בצורה משכנעת ויצירתית.

לימודים אלה יעניקו לתלמידים את הכלים המקצועיים, העדכניים והמתקדמים ביותר, ובסיומם יקבלו המצטיינים תעודת גמר בתוך פחות משנה וכך יוכלו להשתלב בעבודה מעשית בגופי התקשורת השונים.

הלימודים יתקיימו במשך 35 מפגשים, בתדירות של מפגש אחד בן ארבע שעות בשבוע, ומסכמים 140 שעות אקדמאיות בסך הכל. זכאים ייהנו ממלגת לימודים משמעותית.
אינפורמטיבי תקשורת לימודים מכללה קרויזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד