י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפויה ל-5 שנות מאסר

הגולשים זעמו על הבלוגרית: "לא הספיק לך קורונה אחת?"

בלוגרית תאילנדית עומדת בפני חמש שנות מאסר על כך שצילמה את עצמה אוכלת עטלף שלם בקערת מרק | הצופים זעמו על כך שהיא מסתכנת ב"לגרום למגיפה נוספת", כמו שהיה עם הקורונה שפרצה בסין בשוק עטלפים

הגולשים זעמו על הבלוגרית: "לא הספיק לך קורונה אחת?"
קורונה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בלוגרית תאילנדית עומדת בפני חמש שנות מאסר לאחר שצילמה את עצמה אוכלת עטלף שלם בקערת מרק.

הבולגרית פונצ'אנוק סריסונאקולה, העלתה את התיעוד בן דקה ו-40 שניות לערוץ היוטיוב שלה "לאכול חריף וטעים", שבו נראות החיות המתות צפות בתוך מרק בצבע כהה עם עגבניות שרי.

כשהיא מתארת ​​את העטלפים כטעימים ומשווה אותם לבשר נא, היא טובלת אותם ברוטב חריף. הסרטון הוצף במהירות בתלונות של צופים זועמים שנבהלו מההשלכות הבריאותיות. אחד מהם כתב: "אם את הולכת למות, תמותי לבד, אף אחד לא יאשים אותך. אבל את תהיה ארורה אם תתחילי מגיפה". גולש אחר כתב: "את מסכנת את עצמך, אם את חולה אל תטרחי להכביד על רופאים ואחיות". גולשים רבים זעמו וכתבו "לא הספיק לך קורונה אחת? רוצה עוד אחד?".

ראש קבוצת ניהול בריאות חיות הבר במחלקה לגנים לאומיים, ושימור צמחים בתאילנד, אמר לתקשורת המקומית: "הייתי בהלם לראות את זה בקליפ עכשיו, מכיוון שהתקרית לא אמורה להתרחש הן בתאילנד והן ברחבי העולם, זוהי התנהגות מסוכנת מאוד, במיוחד שלעטלפים יש הרבה פתוגניים. אין שום הוכחה שטמפרטורת המים החמים באמת תהרוג את החיידקים". החשש ממעשיה מגיע לאחר שעל פי מומחים, נגיף הקורונה פרץ בסין בשוק לבעלי חיים במיוחד עטלפים.

הוא הוסיף: "מלבד הדאגה מהמחלה בעטלפים, האישה הזו עלולה להיות אשמה בהפרת חוק השמירה וההגנה וחיות הבר, מכיוון שעטלפים הם בעלי חיים מוגנים".

לפי כמה מומחים, עטלפים נושאים למעלה מ-10,000 וירוסים שעלולים להיות מועברים לבני אדם ולהתחיל מגיפה נוספת. כעת היוטיוברית שהוא גם מורה, נעצרה כעת בגין "החזקת פגרי חיות בר מוגנות" ו"פשעים המפרים את חוק עבירות המחשב". האישה פרסמה מאז סרטון נוסף המתנצל בפני חברים, רופאים, עיתונאים, עמיתים, משפחה. היא הוסיפה שהיא לא תאכל שוב עטלפים.

קורונה תאילנד עטלף מרק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד