כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ברקע התוצאות העגומות

היום: פגישה ראשונה של ראשי סיעות האופוזיציה

לקראת פגישת ראשי מפלגות האופוזיציה המיועדת ביום שלישי, ייפגשו היום ראשי סיעות האופוזיציה בכנסת בראשות יו"ר סיעת יש עתיד בועז טופורובסקי בניסיון להתגבש לעבודה משותפת, אחרי חילופי המהלומות בתום מערכת הבחירות שבה הפסידו באופן מובהק

טופורובסקי עם לפיד במליאה
טופורובסקי עם לפיד במליאה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראשי סיעות האופוזיציה, ייפגשו היום (ראשון) בכנסת לפגישת תיאום ראשונה - אחרי הנתק שנמשך מאז הבחירות. הפגישה הייתה ביוזמת 'יש עתיד' ויגיעו אליה גם נציגי 'ישראל ביתנו' וגם נציגי 'חד"ש-תע"ל' - אף שליברמן מסרב לפגוש את איימן עודה, ושעודה לא הוזמן לפגישת ראשי המפלגות שתתקיים בשלישי.

עוד קודם לכן, ייפגש אחמד טיבי מסיעת חד"ש-תע"ל בנפרד עם יו"ר סיעת 'יש עתיד' בועז טופורובסקי, לפני הישיבה המשותפת בכדי לתאם עמדות ולוודא שלא נפגעו מכך שראשי חד"ש תע"ל לא הוזמנו לפגישת ראשי המפלגות ביום שלישי.

בועז טופורובסקי. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

כאמור, ביום שלישי ייפגשו בנוסף ראשי מפלגות האופוזיציה העתידית כדי לנסות ולהניח את המשקעים ממערכת הבחירות מאחור ולהתגבש יחדיו במטרה להכשיל את מלאכת הממשלה ולהפילה בהקדם האפשרי. ובה ייטלו חלק יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, יו"ר 'המחנה הממלכתי' בני גנץ, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, יו"ר רע"מ מנסור עבאס ויו"ר 'העבודה' מרב מיכאלי.

מי שלא הוזמן לאותה פגישה הוא יו"ר חד"ש-תע"ל איימן עודה, שלפיד סירב לאורך מערכת הבחירות להשיב נחרצות האם יכניס אותם לממשלתו או ישען עליהם בממשלת מיעוט. לפי הערכות, הסיבה היא אביגדור ליברמן שמסרב לקיים כל קשר ושיתוף פעולה עם המפלגה שבעיניו חותרת תחת קיומה של מדינת ישראל.

שרת האנרגיה היוצאת קארין אלהרר מ'יש עתיד' נשאלה על כך בראיון בסוף השבוע ומצאה תירוץ שאולי הניח את דעתם של המראיינים. אלהרר טענה כי רק ראשי המפלגות שהרכיבו את הממשלה היוצאת הוזמנו ולכן חד"ש תע"ל שלא היתה חלק מהממשלה לא הוזמנה למפגש.

בועז טופורובסקי ראשי סיעות אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד