כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ומי האישה הראשונה

עשירי תבל מזנקים: האם אילון מאסק בדרך לאבד את התואר?

עשירי תבל שבצמרת הדירוג העולמי עשויים לשנות מיקומים בקרוב. כאשר מי שמדמם מיליארדים הוא אילון מאסק שרכש לאחרונה את טוויטר, לעומתו, הבאים אחריו ברשימה רושמים זינוק מרשים בהונם ועשויים אולי לעקוף אותו תוך חודשים ספורים ולזכות בתאר "האיש העשיר בעולם"

עשירי תבל מזנקים: האם אילון מאסק בדרך לאבד את התואר?
אילוסטרציה צילום: unsplash

על רקע סערת רכישת טוויטר וגל הפיטורים בחברה, אילון מאסק ממשיך לשמור על המקום הראשון בדירוג עשירי העולם השבועי של מגזין 'פורבס', אולם עדיין הוא חווה השבוע הפסד 381 מיליון דולרים ולעת עתה הונו מוערך ב-196.3 מיליארד דולרים בלבד.

לעומת מאסק, כל צמרת עשירי העולם חוו בשבוע החולף זינוקים מרשימים בהונם. ברנאר ארנו, מנכ"ל תאגיד LVMH המשיך לשמור על המקום השני ברשימת עשירי העולם כשהוא חווה שבוע מפלצתי במיוחד מבחינתו עם עלייה של לא פחות מ-12 מיליארד דולר, עליה גרנדיוזית לכל הדעות שמעשירה את הונו ב-7.49% וכעת הונו מוערך בלא פחות מ-172.4 מיליארד דולר. עם קפיצה מפוארת שכזו לעומת אילון מאסק שהולך וצונח בהדרגה, לא מן הנמנע שבקרוב ממש ימצא את עצמו ארנו במקום הראשון.

גם המיליארדר ההודי, גאוטם אדאני שומר על מקומו השלישי והמכובד בעולם, עם הון שמוערך ב-144.4 מיליארד דולר, כאשר מתוכם נוספו לו בשבוע האחרון הכנסות בסך 1.2 מיליארד דולר.

ג'ף בזוס, מי שמפורסם כבעלי 'אמזון' רשם גם הוא עלייה מטאורית בהכנסות בשבוע החולף עם 6.6 מיליארד דולר והוא לעת עתה במקום הרביעי עם הון שמוערך בסך 120 מיליארד דולר.

במקום החמישי עדיין נמצא וורן באפט, שנחשב למשקיע הפרטי הגדול ביותר בעולם, שרשם גם הוא רווחים נאים בסך כולל של 3.6 מיליארד דולר, כשהונו מוערך נכון לעכשיו ב-105.8 מיליארד דולר.

את המקום השישי ברשימת עשירי תבל מאייש איל ההון אולי המפורסם ביותר, ביל גייטס, מייסד 'מייקרוסופט', שחווה גם הוא שבוע מוצלח במיוחד עם רווח נאה בסך 2.7 מיליארד דולר, ולעת עתה מוערך הונו ב-104.6 מיליארד דולר.

ואם אתם שואלים מה מקומן של הנשים בין עשירי תבל? ובכן, האישה העשירה בעולם מדורגת במקום ה-14, שמה הוא פרנסואה בטנקורט-מאיירס עם הון עצמי שמוערך ב-68.7 מיליארד דולר "בלבד".

עשירי העולם עשירים אילון מאסק ג'ף בזוס וורן באפט ביל גייטס פורבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד