כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
על ציון מרנא החזו"א זיע"א

מאות ילדי תשב"ר בראשות בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א במעמד תפילה וזעקה לישועת הכלל והפרט

במשך שעה ארוכה, עמדו מאות ילדי תשב"ר, בראשות מרנן ורבנן, והעתירו לישועת הכלל והפרט על ציונו מרנא החזון איש זיע"א • בשעת השיא של המעמד, נאמרה ברוב עם התפילה המיוחדת שחיבר מרן זיע"א לאם על בנה לכל המבקשים ישועה בחינוך הבנים

מאות ילדי תשב"ר בראשות בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א במעמד תפילה וזעקה לישועת הכלל והפרט
מעמד התפילה של ילדי תשב"ר צילום: באדיבות המצלם

מעמד אדיר, לישועה ורחמים עצומים, התקיים ביום ההילולא של מרנא החזון איש זיע"א, על ציונו הקד' בבית החיים 'זכרון מאיר' בבני ברק. החל משעות אחה"צ, ולמשך שעה ארוכה, עמדו בתפילה מאות ילדי תלמוד תורה תשב"ר, במעמד מרנן ורבנן שליט"א וברוב עם, כשלפני התיבה עברו מרן הגר"ש שטינמן שליט"א, ומרן הגרמ"ש אדלשטין שליט"א.

המעמד המרומם החל בדברי כיבושין ממאורי הדור, כשהם מזכירים את כוח תורתו של מרן זיע"א, ומחזקים את צעירי הצאן לקראת התפילה המסוגלת. מיד לאחר מכן, החלו באמירת פרקי תהילים ובקבלת עול מלכות שמיים על ידי מאות ילדי תשב"ר, ונוסח התפילה לישועת הכלל והפרט, במקום שעליו התבטא מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל פעמים רבות שהוא "המקום המסוגל ביותר לתפילה".

בשעת דמדומי חמה, וברגע השיא של המעמד, נאמרה התפילה המיוחדת שחיבר מרן החזון איש זיע"א לאם על בנה, על ידי מאות ילדי תשב"ר, ברגש ובמתינות, בתפילה שיעמוד לזכות על כלל ישראל המבקשים ישועה בחינוך הבנים. כמו כן, נשאה תחינה ובקשה למעוכבי הזיווגים וחשוכי הילדים, לבריאות ולפרנסה טובה, ולכל המצופים לישועה. מרנן ורבנן בירכו את כל התורמים והקריאו שם אחר שם והבקשה האישית בפרטות.

על מנת לאפשר למאות תלמידי תשב"ר להגיע לציון, הוקמה בימה מיוחדת וכן נערכו הכנות לוגיסטיות, בשמירה על כללי הבטיחות. המעמד המרומם הועבר בשידור ישיר, כשאלפים מרחבי הארץ והעולם מתחברים לקול התפילה והזעקה, כשרץבים שולחים כל העת שמות לתפילה, לאזכרה על הציון ביום ההילולא, להיוושע בדבר ישועה ורחמים.

כלל שמות התורמים לאחזקת תלמידי ת"ת תשב"ר, הוזכרו במעמד התפילה לישועה ורחמים, כ"א על פי הבקשה שנצרך, בתפילה שבזכות הבל פיהם של תינוקות של בית רבן, וכוח סגולת התפילה בקברו של מרן החזון איש זיע"א, שזכה ת"ת תשב"ר להיות מוקם על ביתו בבני ברק, שיזכו לבשר בבשורות טובות, ויוושעו בדבר ישועה ורחמים.

תשב''ר החזון איש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד