כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הקרב על התיקים

ש"ס מאשרים: דרעי באוצר; הציונות הדתית: נקבל את הביטחון והדתות

בעוד במהלך היום אמור לקבל לידיו יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו את המנדט להרכבת הממשלה מנשיא המדינה, נדמה כי הקרב על התיקים הבכירים יעכב את הביצוע בשטח | יו"ר שס אריה דרעי מכוון לאוצר ובציונות הדתית לא יתפשרו על פחות מביטחון והמשרד לשירותי דת | משחק הכסאות

ש"ס מאשרים: דרעי באוצר; הציונות הדתית: נקבל את הביטחון והדתות
נתניהו עם דרעי וסמוטריץ' צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

כפי שפורסם לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים', יושב ראש ש״ס הבהיר גם הבוקר (ראשון), בשיחה בינו לבין ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כי הוא מעוניין בתיק האוצר, מה שמחדד את הקרב על התיקים לסערה פוליטית.

בציונות הדתית הגיבו לנוכח הפרסומים: "בצלאל סמוטריץ׳ הוא שר הבטחון הבא של מדינת ישראל", הם ציינו כי "הציונות הדתית תדרוש את תיקי הביטחון, החינוך והדתות, וכן הסכמים קואליציוניים מפורטים כולל סיכומים תקציביים כדי להבטיח את החזרת הביטחון האישי, תיקון מערכת המשפט, הסדרת ההתיישבות וחיזוק הזהות היהודית של המדינה".

פרסום ראשון: דרעי השיב בחיוב להצעת נתניהו לכהן כשר האוצר

בליכוד מנסים לגרור את סמוטריץ׳ לקבל תיק בינוני, כדוגמת משרד המשפטים או החינוך, אך בציונות הדתית מתעקשים לקבל את אחד מהתיקים הבכירים, תיק האוצר או תיק הביטחון.

נציין כי בהודעת הצינות הדתית הם מודיעים כי ידרשו "הסכמים קואליציוניים מפורטים", מה שיעכב את השבעת הממשלה, כאשר בליכוד מעוניינים בהסכמים קצרים, כעת סמוטריץ׳ דורש הסכמים מפורטים.

.אריה דרעי משא ומתן קואליציוני הציונות הדתית משרד האוצר משרד הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד