כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
במכבי עושים הכל בשבילכם

קמפיין ארצי של מכבי שירותי בריאות לעידוד וקידום אורח חיים בריא

במכבי שירותי בריאות מקדמים מודעות לשמירה על אורח חיים בריא באמצעות מאמצי הסברה מתקדמים. פעילות זו כוללת הטמעת מסרים בריאותיים בדרכים יצירתיות, המעודדות את הסקרנות ויוצרות עניין בתכנים העוסקים בשמירה על הבריאות. מנהל מגזר חרדי במכבי, ר' בן ציון פדר: "הובלה של סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל מחייבת פעילות רב-ממדית, לרבות שימוש באפיקי הסברה יעילים לטובת קידום הבריאות בישראל"

קמפיין ארצי של מכבי שירותי בריאות לעידוד וקידום אורח חיים בריא
מכבי מטה קמפיינים צילום: יח"צ

כחלק מהעשייה המקיפה של מכבי שירותי בריאות, נעשית גם פעילות הסברתית ענפה ומדויקת שנועדה לקדם מודעות ציבורית לשמירה ואימוץ של אורח חיים בריא. לקיום אורח חיים בריא חשיבות רבה הן בהיבט המניעתי התורם לאיכות חיים של הפרט, והן בהיבט הרוחבי שמשפיע על מערכת הבריאות כולה. לאור חשיבות זו, מקדמת מכבי קמפיינים ייעודיים לחיזוק המודעות לבריאות באמצעות תכנים מקצועיים המטמיעים את המסרים בדרכים יצירתיות.

העיסוק בקידום הבריאות הינו חלק בלתי נפרד ממעטפת השירותים המקיפה שמספקת מכבי לאורך השנה כולה. חברי מכבי הכי מרוצים מסטנדרט הבריאות הגבוה בישראל הודות לכך שבמכבי הכי הרבה רופאים מומחים, מומחי השיניים הטובים בישראל ומגוון שירותים מקיפים. כך, חברי 'מכבי שלי' יכולים לבחור מנתח באסותא ללא עלות, לקבל טיפולי שיניים משמרים ב-20 שקל לטיפול, להרגיש טוב יותר עם טיפולי רפואה משלימה בנחות משתלמות, ליהנות מאימון כושר אישי עד הבית ב-24 שקלים לאימון ומסל לידה מורחב עם החזרים עד 8,192 שקלים. בנוסף, גם משקפי ראייה חינם לילדים עד גיל 18 לחברי 'מכבי זהב' ו'מכבי שלי', ו-50% הנחה לחברי 'מכבי שלי' מבוגרים על משקפיים ועדשות מגע.

מנהל מגזר חרדי במכבי, ר' בן ציון פדר: "הובלה של סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל מחייבת פעילות רב-ממדית, לרבות שימוש באפיקי הסברה יעילים לטובת קידום הבריאות בישראל. אנו פועלים בכל האמצעים שעומדים לרשותנו על מנת לקדם את הבריאות בישראל ולאפשר לחברי מכבי את השירותים האיכותיים והמקצועיים ביותר".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד