י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

זעזוע בנתיבות: התנכלות לתומכי אייל מסיקה

רכבי תומכי אייל מסיקה לראשות העיר נתיבות הושחתו בידי אלמונים • מטה בני התורה למען מסיקה: "דבר לא ימנע מאיתנו לקיים את הוראת גדולי ישראל"

אייל מסיקה. צילום: קובי הר-צבי
אייל מסיקה. צילום: קובי הר-צבי



זעזוע: אלמונים ניקבו את צמיגי רכביהם של מנהלי מוסדות תורה התומכים באייל מסיקה לראשות העיר נתיבות.

מערכת הבחירות בעיר נתיבות סוערת. לאחר הוראתם הברורה של גדולי התורה ובהם מרן הגר"ח קנייבסקי, שהורו לתמוך במועמד שומר השבת אייל מסיקה, החליטו אנשי דלא מעלי שהם אינם סרים למרותם של גדולי התורה וביצעו מעשים שלא ייעשו.

באישון ליל ניקבו אלמונים צמיגים וניפצו שמשות רכבי ראשי כוללים ומנהלי מוסדות התומכים, כהוראת גדולי התורה, במועמד אייל מסיקה.

הידיעה פשטה כאש בשדה קוצים כשהקהילה החרדית מגנה ומתנערת מהמעשים. ממטה בני תורה נמסר: "אנחנו פועלים על דעת תורה וגדולי ישראל, וגם מקרים כאלו לא ימנעו מאתנו להמשיך ולפעול למען בחירתו של אייל מסיקה לראשות העיר".

כזכור, התקבל המועמד לראשות העיר נתיבות אייל מסיקה בבתי גדולי ישראל מכל החוגים והעדות, בין היתר ביקר והתקבל בחמימות אצל הגאון רבי מאיר מאזוז ר"י כסא רחמים ורבה של הקהילה התוניסאית בארץ, לשם הגיע מלווה ברב הקהילה החרדית הרה"ג דנון דנין ואברכי הקהילה, ראש הישיבה בירך את אייל מסיקה בברכת הצלחה ושיזכה לנהל את העיר בקדנציה הקרובה ביד רמה.

כמו כן התקבל אייל מסיקה בבתי מרנן חברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה, והתקבל בחמימות. כשצויין שאייל מסיקה "הוא המועמד היחיד שומר שבת בנתיבות", הרבנים בירכו אותו שזכות השבת תשמור עליו ותגן עליו ושיזכה לקדש שם שמיים כראש עיר.

עוד לפני כן ביקר הרה"ג דנון דנין רב הקהילה החרדית בעיר במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי וזכה להוראה ברורה ונחרצת לפיה יש לפעול למען המועמד שומר השבת היחיד כשמרן הגר"ח מורה לפרסם את ההוראה.

מאז יצאה ההוראה נרתמו עשרות מבני הקהילה החרדית לפעילות לקיים את הוראת גדולי ישראל ולתמוך במועמדותו של מסיקה לראשות העיר.
נתיבות מסיקה רכבים ניקוב צמיגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד