י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הליכודניקים דורשים: להסיר התמיכה מליאון

הרקע: דבריו של אריה דרעי על הסכם עם איווט ליברמן, לתמוך במשה ליאון לראשות ירושלים, תמורת פירוק הקואליציה עם לפיד

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

מכתב ששוגר ע"י חברי מרכז ליכוד לראש הממשלה בנימין נתניהו, שרי הליכוד וח"כיו, דורש להסיר את תמיכת המפלגה ממועמדותו של משה ליאון לראשות העיר ירושלים.

הבקשה באה על רקע דבריו של אריה דרעי הבוקר לרדיו 'קול ברמה' ובה חשף את ההסכם בין המפלגות החרדיות לליברמן: תמיכה בליאון תמורת הפלת הקואליציה.

"לפני חודשים", סיפר דרעי, "נערך הסכם בין כל המפלגות החרדיות, על דעת הרבנים, לתמוך בליאון, מועמדו של איווט ליברמן, לראשות העיר ירושלים, ובתמורה ליברמן יפעל להפלת ממשלת הליכוד. "אם לא יהיה ליאון – מאבדים את הסיכוי לפרק את הקואליציה", אמר דרעי ומוסיף: "ליברמן אתנו בברית הזאת".

"כזכור", כותבים אנשי הליכוד, "בניגוד לדעתנו ולעמדת 75% ממצביעי הליכוד בירושלים נגרר הסניף המקומי אחרי חבורת עסקנים בראשות דודו אמסלם, איציק קויפמן וישראל יהושע לתמיכה במועמד ש"ס-ביתנו משה ליאון, אדם שאינו חבר בליכוד, ואף לאפשר לליאון להציג את עצמו כמועמד הליכוד. למרבה הצער, שרים וחברי כנסת נגררו להביע תמיכה בליאון. האם למזימה הזו פיללנו?

"זו פעם ראשונה שמפלגת השלטון נותנת יד להריץ מועמד בבחירות לעיר החשובה ביותר, שכל תכלית בחירתו היא הפלת הממשלה שלנו. אנחנו לא יורים לעצמנו ברגל – אנחנו יורים לעצמנו בראש. תמיכה בליאון משמעה אחת – הקמת ברית ליברמן-חרדים להפלת ממשלת הליכוד! אנשים אלה לא מתביישים להתהדר בתמיכת הליכוד ולשאת את שמו של ראש הממשלה בעת שהם מכוונים להפלת הליכוד וממשלתו.

"בעקבות החשיפה אנחנו דורשים מכם להתייצב מול המזימה, להסיר כל תמיכה מליאון ולהתגייס למניעת בחירתו – לא רק למען ירושלים אלא למען עתיד הליכוד ומדינת ישראל".

על החתום חברי המרכז, יורם גמיש, אבי מויאל, גבי גניש, אילן אנקאווה, אריאל מורלי, נרקיס אלפי, אבי סלמן, בנימין לשקאר, יעקב וזאנה, שמואל נג'מיאן, שלמה אללוף, חבר מועצת סניף הליכוד בירושלים, אלעד וזאנה, אילנה גמיש ויהודה אביגדור.
משה ליאון אריה דרעי הליכוד מזימה ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד