כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
השפלה לפוטין

חיילים רוסים טבעו בזמן שברחו מהעיר האוקראינית ששוחררה

רוסיה נסוגה מאזור גדול באוקראינה אך עם מספר עצום של חיילים שטבעו בנהר דרכו ברחו. תושבי העיר קיבלו הוראה להישאר בבית בזמן שהחיילים האוקראינים מחפשים אחר חיילים הרוסים שעדיין נותרו באזור. עוד דווח כי חיילים רוסים הפקירו את הפצועים שלהם

חיילים רוסים טבעו בזמן שברחו מהעיר האוקראינית ששוחררה
מריעים לכוחות האוקראינים בחרסון צילום: צילום מסך

מספר עצום של חיילים רוסים טבעו באוקראינה בזמן שניסו להימלט מהעיר המשוחררת חרסון, כך לדברי חבר מועצה. החיילים קיבלו פקודות לברוח מאזור חרסון ביום שבת האחרון בשל השליטה באזור של אוקראינה, וזאת לאחר שרוסיה הודיעה כי תיסוג מהצד המערבי של נהר הדנייפרו.

הדיווחים על החיילים הרוסים שיצאו מהעיר ורבים מהם טבעו במנוסתם, הגיעו מסרח ח'לן, סגן יו"ר המועצה, שכתב בפייסבוק כי תושבי העיר קיבלו הוראה להישאר בבית בזמן שהם מחפשים אחר החיילים הרוסים שנותרו. בנוסף דווח כי חיילים רוסים הפקירו את הפצועים שלהם, כך לפי ה'אקספרס' הבריטי.

חרסון היא הבירה האזורית היחידה שמוסקבה כבשה מאז החלה הפלישה ב-24 בפברואר - עיר הנמל נכבשה במלואה עד ה-2 במרץ. משרד ההגנה הרוסי טען כי לא נותרו חיילים ואף לא ציוד צבאי אחת בצד המערבי של הנהר, הכולל את העיר חרסון. הרוסים טוענים שלא סבלו מאובדן של חיילים או ציוד במהלך תהליך הנסיגה, אך דיווחים שמגיעים מאנשים בשטח שונים מאוד מהדיווח של הקרמלין. חייל רוסי לא מזוהה תיאר יחידה אחת שזורקת את מדיה ומחליפה ללבוש אזרחי.

מלחמת אוקראינה רוסיה חרסון נהר ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד