ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מחדל באוויר

גבר איים לדקור אנשים בטיסה, שנאלצה לנחות נחיתת חירום

אדם איים לדקור אנשים עם פותחן קופסאות בטיסה בארה"ב. האיש נלקח למעצר. חותכי קופסאות נאסרו בטיסות מאז שאנשי אל-קאעידה השתמשו בהם בחטיפות המטוסים בפיגועי הטרור ב-11 בספטמבר 2001 שהובילו למותם של 3000 אמריקאים

גבר איים לדקור אנשים בטיסה, שנאלצה לנחות נחיתת חירום
מטוס חברת פרונטייר צילום: חברת התעופה פרונטייר

מטוס בארה"ב נאלץ לבצע נחיתת חירום לאחר שנוסע איים לדקור נוסעים עם פותחן קופסאות. טיסת חברת 'פרונטייר איירליינס' (Frontier Airlines) מס' 1761 מסינסינטי לטמפה, הוסטה לאטלנטה לאחר שנוסע נראה עם חותך קופסאות, כך אמרה דוברת החברה ג'ניפר דה לה קרוז ל-CNN בהצהרה.

טים טרנר, דובר שדה התעופה באטלנטה, אמר כי הנוסע האלמוני איים לדקור נוסעים ואנשי צוות במטוס. הרשויות מצאו את חותך הקופסה (סכין יפני) על האיש לאחר שנלקח למעצר, אמר הדובר טרנר. האיש נלקח למעצר ביום שישי בלילה והטיסה נחתה בשלום באטלנטה.

טיה מורגן צייצה בחשבון הטוויטר שלה, "אני בעבודה וטיסה מופנית לכאן מסינסינטי בגלל שנוסע מאיים על כולם במטוס עם חותך קופסאות".

לא ברור כיצד הצליח האיש להעלות חותך קופסאות למטוס, שכן חותכי קופסאות אסורים לעליה במטוסים מאז השינוי בנהלי האבטחה בנמלי התעופה בעולם, בעקבות פיגועי הטרור ב-11 בספטמבר, אסון התאומים, כאשר ארבע טיסות פנים בארה"ב נחטפו על ידי חברי אל-קאעידה כשהם מאיימים עם חותכי קופסאות. חברת התעופה מסרה, כי לא היו נפגעים בקרב הנוסעים או בקרב אנשי צוות.

מספר נוסעים בטיסה, כולל יוצאי צבא ושוטר לשעבר, סייעו לאנשי הצוות להכניע את האיש לאחר נחיתתם, כך על פי עדי ראייה. לארי קמברבאץ', שהיה בטיסה וחייל לשעבר בחיל הים, סיפר לרשת ABC, כי שני גברים נוספים, ושוטר לשעבר, עבדו עם צוות המטוס כדי לסייע בעצירת הנוסע החמוש ולהגן על הנוסעים האחרים. כ-45 דקות לתוך הטיסה הדיילים ניגשו אליהם וביקשו סיוע עם נוסע בחלק האחורי של המטוס.

נחיתת חירום מטוס אסון התאומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד