כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

קרבות רחוב באלעד • פעיל מטה פרוש נפצע

מערכת הבחירות הסוערת לראשות עיריית אלעד - מדרדרת לאלימות • על רקע מאבק על הדבקת מודעות, הותקפו פעילי מטה פרוש בידי פעילים ממטה קריספל • אחד הפעילים נפצע קל ופונה לבית חולים 'השרון' • מטה פרוש: "הם שכרו עבריינים להשליט טרור" • מטה קריספל: "אין דרכינו באלימות. הם מביאים עבריינים לפרובוקציות" • נוכחות משטרה מוגברת בעיר

הפצוע בזירה. צילום: 'בחדרי חרדים'
הפצוע בזירה. צילום: 'בחדרי חרדים'



מערכת הבחירות באלעד מתחממת: פעילי בחירות של מטה צוריאל קריספל, מועמד תנועת ש"ס לראשות העיר אלעד, תקפו אמש לקראת חצות באלימות פעילים ממטה הבחירות של ישראל פרוש, על רקע מאבק על הדבקת מודעות.

אחד הפעילים נפגע קל, עם חשד לשבר ביד וחבלות בכל חלקי גופו. הוא טופל במקום על-ידי צוות 'איחוד הצלה' ואחר-כך פונה לבית חולים 'השרון'.

לדברי מטה פרוש, לאחר דיווחים על "כנופיית מדביקים שנשכרו עבור פעילות מטה קריספל, הגיעה התוצאה: אברך חסידי, הפועל במטהו של ישראל פרוש, חלף עם רכבו ברחוב פנחס בן יאיר באלעד. לפתע עצרו אותו מספר פעילים ממטהו של קריספל, הוציאו אותו מרכבו, והיכו אותו מכות רצח".

במטהו של פרוש רואים את הדברים בחומרה ואומרים: "האלימות הזו חייבת להיפסק. לצערנו, יש מי שמרגיש שהקרקע נשמטת מתחתיו, אז הוא שכר עבריינים שיגיעו להשליט טרור בעיר. במהלך הערב האחרון הם ניסו להתפרץ לבתים כדי להוריד שלטים, והפחידו משפחות על טפן. הגשנו תלונה למשטרה ואנחנו קוראים לצד השני להתנהג בכבוד ותחת מגבלות החוק".

אחד התושבים בעיר אמר ל'בחדרי חרדים': "מטה קריספל הביא גברתנים מפחידים. מטה פרוש לקח כמה נערי ברסלב לא מאיימים במיוחד. התוצאה: החזק יותר ניצח".

ממטה קריספל נמסר ל'בחדרי חרדים': "אין דרכינו באלימות. עובדה שבמשך חודשיים ימים העיר הייתה מלאה במודעות של פרוש, ואף אחד לא הוריד לו או היכה מישהו ח"ו, ופתאום היום, כשהתחלנו לתלות מודעות, יש בלגן?

"במטה פרוש סוברים שכל העיר שייכת להם ולשס אסור להדביק, מביאים עבריינים לעשות פרובוקציות בעיר, ועוד מנסים להאשים בכך את קריספל. זה זלזול באינטלגנציה של הציבור. אנו מקווים שבמטה פרוש יתבגרו, למרות הלחץ בו הם שרויים, ויבינו שגם לאחרים מותר לתלות מודעה בעיר".

מאז שעות הלילה ישנה ברחובות העיר נוכחות מוגברת של כוחות משטרה, כדי למנוע מעשי אלימות.

















אלעד צוריאל קריספל ישראל פרוש מכות אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד