כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חשב שהופך לחרש

גילה אוזניה שהיתה תקועה באוזן שלו במשך חמש שנים

גבר בריטי חשב שבעיות השמיעה שלו נבעו מהקריירה הארוכה שלו בצבא או מפציעה במשחק רוגבי. הוא קנה ערכת אנדוסקופ לבדוק מה מצב האוזן שלו, וגילה חפץ לבן קטן, והלך לרופא כדי להוציא אותו

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: פיקסביי

גבר בריטי יוצא חיל הים המלכותי חשב שהוא הופך לחרש, הוא גילה שחלק מאוזניה תקוע באוזנו במשך חמש שנים.

הוא קנה, ערכת אנדוסקופ, טכניקה כירורגית לבדיקה רפואית של גוף האדם באמצעות החדרת צינור המכיל סיב אופטי ומצלמה, דרך פתחים טבעיים בגוף, או דרך חתך עור.

האיש, וואלאס לי, מווימות' שבמחוז דורסט, בדרום מערב אנגליה, חשב שבעיות השמיעה שלו נובעות מהקריירה שלו בצבא, עבודה בתעשיית התעופה הרועשת או פציעה ממשחק רוגבי, כך דווח ה'דיילי מייל'. אבל לאחר שקנה ​​ערכת אנדוסקופ ביתית, הוא הבחין בחפץ לבן קטן באוזנו. לאחר מכן קבע תור לרופא שהסיר את החלק מתוך האוזן.

הוא אמר שהוא מאמין שהחפץ נתקע במהלך טיסה. "לפני חמש שנים, כשביקרתי את המשפחה שלי באוסטרליה קניתי את אטמי האוזניים הקטנים האלה שאתה יכול לשים בתוכם חיבורים שונים, בהתאם לרעש שאתה רוצה לבטל בהדרגה במטוס", אמר ל-BBC. אחת מהחתיכות הקטנות האלה התמקמה שם והיא הייתה שם מאז".

מאז הנסיעה, הוא הבחין בהידרדרות בשמיעתו, כמו גם אשתו, והתחיל לחשוש שהוא הולך ומתחרש. הוא הוסיף כי ניסה לנקות את אוזניו מספר פעמים במהלך השנים, אך ללא הצלחה.

אוזניים אוזניות אלחוטיות חרשות טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד