כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"פשוט כי אני דוס"

הח"כ לשעבר צייץ תמונה מבית החולים ושבר את הרשת

בגיל 60 החליט ח"כ לשעבר לעשות מצוה ותרם אתמול את אחת מכליותיו ליהודי שאינו מכיר. תמונה שלו וכמה מילים שברו את הרשת בברכות על המעשה האציל ואיחולי החלמה לרוב

הח"כ לשעבר צייץ תמונה מבית החולים ושבר את הרשת
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pixabay

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין מ'הליכוד' תרם כליה לאדם שאינו מכיר. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב הח"כ לשעבר: "לא תרמתי כליה ליהודי שאיני מכיר, מתוך עליונות מוסרית (טל ניב, הארץ). תרמתי, כדי לקיים 'כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא'. כלומר תרמתי כליה ליהודי – פשוט כי אני 'דוס'".

לצד זאת פרסם פייגלין תמונה שבה הוא נראה מתאושש במיטתו בבית החולים, שעות לאחר שהתעורר מן הפרוצדורה הרפואית שעבר כדי להאריך את ימיו של יהודי שאינו מכיר כלל וכלל.

מתלוצץ עם רופאיו? פייגלין בבית החולים.

יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר בירך אותו על המעשה וכתב בתגובה: "משה ידידי, המסירות שלך מרגשת. המון בריאות". לצידו נרשמו עוד ברכות רבות מצד פוליטיקאים וגולשים שונים שבירכו את פייגלין על המעשה האציל.

פייגלין מנסה לשוב ולהיבחר לכנסת מאז נפלט מהכנסת ה-19, ללא הצלחה. בבחירות 2019 א' סומן כהפתעת הבחירות כאשר הסקרים צפו למפלגתו 'זהות' 7 מנדטים, אולם לבסוף חסרו כמה עשרות אלפי קולות כדי לעבור את אחוז החסימה והוא נותר בחוץ. מאז ניסה לשוב ולהתמודד בפריימריז האחרונים בליכוד, אך נבחר במקום ה-53 הלא ריאלי. 

כיום הוא בן 60 ויתכן כי בחר לעשות את המעשה כמתנת יום הולדת עגול. כך או כך, נצטרף לברכות ונאחל לו בריאות איתנה ואריכות ימים.

תרומת כליה משה פייגלין השתלת כליה תורם כליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד