כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חזית אחידה מול נתניהו

הרבנים מגבים את סמוטריץ׳: "לא להתפשר על דרישת תיק הביטחון"

הקרב במשא ומתן הקואליציוני מעמיק אחרי שחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' גייס אמש לצורך כך רבנים וראשי ישיבות, כדי לקבל גיבוי ובעיקר לסנדל אפשרות שבנימין נתניהו ישתמש בהם כמנוף לחץ עליו לסגת מדרישתו את תיק הביטחון | הבוקר מפרסמים הרבנים הודעת גיבוי גורפת

הרבנים מגבים את סמוטריץ׳: "לא להתפשר על דרישת תיק הביטחון"
סמוטריץ' והרבנים בבית הרב דרוקמן צילום: באדיבות המצלם

התעקשותו של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ להתמנות לשר הביטחון מקבלת הלילה תפנית בעלילה אחרי שהוא מכנס את בכירי רבני 'הציונות הדתית' שמורים לו שלא להתפשר בדרישתו.

כפי שדווח אמש, רבני הציונות הדתית בראשות זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא והרב יעקב אריאל רב העיר רמת גן לשעבר, התכנסו אמש וקיבלו עדכונים מיו״ר הציונות הדתית על המגעים הקואליציוניים להקמת ממשלה במרכזם דרישתו לקבל את תפקיד שר הביטחון אחרי שאריה דרעי החליט לקחת את תפקיד שר האוצר.

הבוקר (שני), פורסמה הודעת גיבוי לסמוטריץ׳ מטעם הרבנים שקראו לו "לעמוד באופן חד משמעי ובלתי מתפשר על הדרישה לתפקיד שר הביטחון כדי לחזק את בטחונה של מדינת ישראל, לחזק את רוח צה״ל, למנוע הקמת מדינה פלסטינית ולהסדיר את ההתיישבות ביהודה ושומרון".

עוד נוסף ונמסר כי "הרבנים מבקשים לעמוד על דרישת המפלגה לתיקי החינוך והדתות וציינו כי יש חשיבות עליונה שהציונות הדתית תוביל את העשייה למען הזהות היהודית של המדינה ברוח תורת ארץ ישראל".

בהודעה העבירו הרבנים קריאה אישית לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו "להכיר בכוחה בערכה ובשותפותה של הציונות הדתית שזכתה לאמון של למעלה מחצי מיליון מצביעים וקיבלה 14 מנדטים."

בצלאל סמוטריץ משא ומתן קואליציוני משרד הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד