כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לקראת סיום תפקידו

גנץ נפרד מצה"ל: "מבצעים נועזים מעבר לקווי האויב"

במטה הכללי של צה"ל במחנה הקריה נערך מעמד הפרידה משר הביטחון בני גנץ | גנץ: "הפורום הזה פעל במגוון אמצעים וחזיתות - מהטיפול בקורונה ועד למבצעים נועזים מעבר לקווי האויב"

גנץ נפרד מצה"ל: "מבצעים נועזים מעבר לקווי האויב"
גנץ וכוכבי צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון בני גנץ קיים אתמול (ראשון) שיחת פרידה מפורום המטה הכללי של צה"ל. במהלך השיחה הודו חברי פורום מטכ"ל לשר על פועלו ותרומתו לצה"ל ולביטחון מדינת ישראל.

שר הביטחון, בני גנץ אמר: "אני מבקש להודות לפורום בהובלת הרמטכ"ל, זו הייתה זכות לעבוד עם פורום איכותי, ציוני, ממלכתי ונחוש כמו פורום מטכ"ל. פורום שהוביל עשייה מבצעית בכל זירות הפעולה, שהביא לבניין כוח חסר תקדים במעגלים השונים, ולהישגים למען מדינת ישראל והחברה הישראלית. הפורום הזה פעל במגוון אמצעים וחזיתות - מהטיפול בקורונה ועד למבצעים נועזים מעבר לקווי האויב".

"אני רוצה להודות באופן אישי לרמטכ"ל על ההובלה של הצבא, על הנחת תשתיות חדשניות, על הדאגה לאנשים, ועל השותפות בינינו שהובילה להישגים ביטחוניים משמעותיים בשנתיים וחצי האחרונות בזירות השונות. על חברי הפורום להמשיך לנהוג באופן ממלכתי, לשמור על צה"ל כחלק מהחברה הישראלית, ולדאוג לאנשים שמרכיבים אותו – כי הם בסיס כוחנו כמדינה וכצבא. בנוסף, אבקש להודות לסגן שר הביטחון אלון שוסטר על ההובלה של נושאים רבים, והתרומה הייחודית מניסיונו וחיבורו לשטח", הוסיף גנץ.

מראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי: "בשנתיים וחצי בהן כיהנת בתפקיד שר הביטחון, עברנו בהצלחה אתגרים ביטחוניים בכל אחת מהזירות, בתוך פרק הזמן הזה הספקנו לעבור שני מבצעים בעזה - 'שומר חומות' ו'עלות השחר', לנהל את המערכה שבין המלחמות ואת מבצע 'שובר גלים'. היית לנו לשר מבין, ענייני ואחראי ובעל שיפוט מקצועי. כרמטכ"ל הרגשתי שאתה סומך על צה"ל. אני מודה לך על האומץ בקבלת ההחלטות, על התמיכה והגיבוי לצה"ל ומאחל לך הצלחה בהמשך".

סגן שר הביטחון, אלון שוסטר אמר: "אתם מופקדים על מערכת רבת עוצמה, שמצד אחד יש לה השפעה גדולה על החברה הישראלית ומנגד, היא מושפעת מאד מתהליכים דמוגרפיים ומנטליים שמתקיימים במדינה. מכאן שיש עליכם אחריות גדולה, הן לבטחונה של ישראל והן לחוסנה האזרחי. היו מצפן של מקצוענות מזה וערכיות מזה. הכינו את עצמכם לשימוש נחוש בכח ודעו את מגבלותיו".

 

בני גנץ פורום מטכ''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד