כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
דברי הבלע של זהבי

הרב אורי זוהר זצ"ל: "הסבים והסבתות שלנו הלכו למות על זה"

מה היה משיב הרב אורי זוהר זצ"ל לנתן זהבי על הדברים הקשים שהשמיע אמש נגד הנחת תפילין ושאר מצוות התורה. הרב זוהר אמר באחד משיעוריו כי "הסבים שלך כבודו ושלי, והסבתות שלנו הלכו למות על זה"

הרב אורי זוהר זצ"ל: "הסבים והסבתות שלנו הלכו למות על זה"
הרב אורי זוהר זצ"ל צילום: ערוץ הידברות

ערוץ הידברות פרסם את דברי הרב אורי זוהר זצ"ל על קיום מצוות במסירות נפש לאחר דברי הבלע שאמר נתן זהבי שדרן רדיו 103 על מניחי התפילין. "ראש עיר יהודי בפולין שכבר התנצר לפני מלחמת העולם השנייה, סיפר לנאצים שכבשו את עירו שהוא כבר התנצר והוא בכלל לא יהודי, הם אמרו לו שרשום שהוא יהודי, הוא אמר להם שאין לו שום קשר עם יהודי, אז הגרמנים הוציאו ספר תורה ופתחו אותו על הארץ ואמרו ליהודי שהתנצר שהוא ידרוך עליו, אבל הוא לא יכול ולא הסכים, הרגו אותו במכות, הרגו אותו בעינויים".

כזכור, אתמול (ראשון) פצח איש התקשורת נתן זהבי, שידוע בשנאתו העזה לכל מה שמריח מיהדות, בדברי הסתה קשה נגד היהדות בישראל ואף אמר כי הוא מקווה שמניחי התפילין יתלו את עצמם למוות באמצעות רצועות התפילין.

"כל הדרעקעס האלה, מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך, תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע, לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות, ועם ההדלקת נרות ועם התפילין" אמר זהבי והושעה על ידי מנהל הרדיו.

מרדיו 103 נמסר: "הדברים שאמר נתן זהבי בוטים ומבזים. מיותר לציין שאין להם מקום בשידורי התחנה, ואנחנו מגנים אותם בכל לשון. גם לחופש הביטוי יש קווים אדומים. מנכ"ל הרדיו החליט להשעות את השדרן לאלתר ולהרחיקו מהמיקרופון עד לשיחת בירור, שלאחריה יתקבלו החלטות לגבי ההמשך".

נתן זהבי נאצים ספר תורה רדיו 103 הנחת תפילין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד