כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לברוב נחת ואושפז

רוסיה מכחישה כי שר החוץ נלקח לבית החולים

לאחר הפרסום כי שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, סבל מבעיות לב ואושפז בבית החולים כשהגיע לפסגת המדינות ה-G20 בבאלי אינדונזיה, הרוסים הוציאו הכחשה לדיווחים וטוענים כי הוא עובד כרגיל ומקיים פגישות

רוסיה מכחישה כי שר החוץ נלקח לבית החולים
סרגיי לברוב במרפסת צילום: באדיבות המצלם

גורמים רשמיים בממשלת אינדונזיה וגורמים רפואיים דיווחו כי שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב פונה עם נחיתתו במדינה לבית החולים בגלל בעיות לב. לברוב הגיע למדינה להשתתף בפסגת ה-G20. שניים מהם אמרו כי "לברוב סבל ממצב לבבי" והוא טופל באי באלי.

אך דוברת משרד החוץ הרוסי, מריה זכרובה, הכחישה את הדיווח והגדירה אותו כפייק ניוז של המערב. היא אמרה כי "סרגיי ואני קוראים את החדשות ולא מאמינים למראה עינינו".

זכרובה גם פרסמה סרטון של לברוב מחייך וקורא מסמכים כשהוא לבוש במכנסיים קצרים וחולצת טריקו על מרפסת חיצונית. ברוסיה דווח כי לברוב נמצא בחדר המלון שלו ומתכונן לפסגת ה-G-20.

לברוב אמר כי הדיווחים על אשפוזו הם "סוג של משחק שאינו חדש בפוליטיקה" ותקף עיתונאים מערביים, אותם האשים בדיווח כוזב כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חולה כבר עשור. לעומתו, מושל באלי, וויאן קוסטר, אמר לסוכנות הידיעות AP שלברוב היה בבית החולים ל"בדיקה רפואית" ו"הוחזר מיד" למלון שלו.

לברוב נמצא בבאלי במקום נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שבחר להימנע ממפגש פוטנציאלי מביך עם מנהיגים אחרים בעולם שמתנגדים לפלישת רוסיה באוקראינה.

סרגיי לברוב מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין אינדונזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד