ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
בגלל איום על פצצה

מטוס נוסעים בדרכו ללונדון נאלץ לנחות בגרמניה

מטוס נוסעים בדרכו מפולין לבריטניה נאלץ לבצע נחיתה לא מתוכננת בפדרבורן - גרמניה בגלל איום על פצצה. כלבי גישוש השתתפו בחיפוש במטוס. פרטים נוספים על האיום שהתקבל בטלפון לא פורסמו

מטוס נוסעים בדרכו ללונדון נאלץ לנחות בגרמניה
מטוס של חברת Wizz Air צילום: pixabay

מטוס שנשא יותר מ-200 בני אדם נאלץ לנחות בעיר פאדרבורן שבמערב גרמניה, כדי שהמשטרה תוכל לבצע חיפוש מלא במטוס. ההחלטה להנחית את המטוס בגרמניה הגיעה לאחר שהבקרה האווירית הפולנית העבירה הודעה על איום בפצצה.

המשטרה מסרה כי לא נמצאו חפצים חשודים במהלך החיפוש במטוס האיירבוס A321 המופעל על ידי חברת התעופה ההונגרית וויז אייר. המטוס יצא מהעיר פוזנן שבמערב פולין ביום ראשון לכיוון נמל התעופה לוטון בלונדון. הוא נאלץ לנחות בנמל התעופה פדרבורן-ליפשטדט בשעה 22:05 שעון מקומי, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

כלבי גישוש השתתפו בחיפוש במטוס. פרטים נוספים על האיום שהתקבל בטלפון לא פורסמו. מהמשטרה נמסר כי 199 הנוסעים ו-7 אנשי הצוות שהו בבתי מלון למשך הלילה, לפני המשך נסיעתם ביום שני.

מטוס אחד שעמד לנחות בפדרבורן, אחד מנמלי התעופה הקטנים בגרמניה, הוסט לדיסלדורף כדי שהצוות יוכל להתמודד עם נחיתת החירום. שדה התעופה נפתח מחדש מוקדם ביום שני בבוקר עם טיסה למינכן שיצאה לדרך לפי לוח הזמנים.

מטוס נחיתת חירום התראה על פצצה פולין גרמניה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד