כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
משאית שהובילה כלי רכב

תאונת דרכים קטלנית בערבה: שניים נהרגו

גבר ואישה בשנות ה-60 לחייהם קיפחו את חייהם בתאונת דרכים קטלנית במעורבות משאית שהובילה כלי רכב שהתרחשה לפני זמן קצר בכביש הערבה

תאונת דרכים קטלנית בערבה: שניים נהרגו
זירת התאונה הקטלנית בכביש 90 צילום: דוברות מד"א

גבר ואישה בני 60 נהרגו בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה לפני זמן קצר (שני) בכביש הערבה באזור קיבוץ "יהל". מדיווח ראשוני של צוות כיבוי וחילוץ שהגיע למקום נאמר כי מדובר בתאונה קשה עם מספר נפגעים.

מכבאות והצלה לישראל - מחוז דרום, נמסר כי הצוותים פועלים לחילוץ לכודים מאחד הרכבים וכוחות רפואה במקום מעניקים טיפול רפואי לפצועים מחוץ לרכב.

ממד"א נמסר כי מדובר בתאונה עם מעורבות משאית שהובילה כלי רכב ו-2 כלי רכב. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של גבר ואישה כבני 60 שנלכדו באחד מהרכבים, ופינו לבי"ח יוספטל את נהג המשאית במצב קל. נהגת הרכב השני טופלה במקום.

פראמדיק מד"א ניר יפת וחובש בכיר במד"א אליהו שריקי סיפרו: "כשהגענו למקום התאונה ראינו את המשאית שהייתה עמוסה ברכבים עומדת בשול הכביש ואת 2 הרכבים הפרטיים בסמוך כשבאחד מהם נלכדו גבר ואישה. תוך כדי פעולות חילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם. נהג המשאית שנפגע באורח קל פונה באמבולנס מד"א לבי"ח יוספטל במצב קל ונהגת הרכב השני טופלה במקום ולא נזקקה לפינוי."

 

תאונה קטלנית כביש 90 תאונת דרכים כביש 90

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד